pondělí 14. října 2013

Podzim make me happy...

Dámy vrátila jsem se!

Na blogu nepřibylo nic od května. V té době jsem měla hodně volného času, takže jsem pořád jenom cvičila a přemýšlela, jak shodit další a další kila. Dneska je to jinak.

Brala jsem svoje hubnutí tak vážně, že se se mnou podle slov mých blízkých už nedalo mluvit o ničem jiném. Pořád jsem četla knížky (zásadně o hubnutí  a cvičení), pořád jsem koukala na filmy a seriály (Zhubni nebo přiber, Jste to, co jíte a The Biggest looser,..) a pořád jsem chodila ven (plavat, jezdit na kole,...)... no zkrátka se všechno motalo kolem shazování až jsem po několika měsících a pár kilech dole zjistila, že mám totálně vymytý mozek.

Dala jsem si indiánka, koupila si Elle a začala znovu normálně přemýšlet.

Ano, shozená kila jsem nabrala zpět, ale nakonec jsem i s konfekční velikostí 42-44 spokojenější než před tím. Zase jsem začala chodit do knihovny a hlavně začala přemýšlet pozitivně. Nakonec jsem si našla novou práci  a nestíhala jsem už naprosto nic (sled dvanáctek někdy i pět šest dní po sobě dá člověku pěkně zabrat). No teď jsem zase na pracáku, ale vypadá to, že se zase blýská na lepší časy a snad už v listopadu budu zase zaměstnancem.


Tak to je posledních asi šest měsíců, ve kterých se stalo hodně věcí, které zase trochu posunuly můj život. Některé dopředu, některé trochu do boku a teď musím zase zjistit jak ho začít žít tak abych byla šťastná.


Jak vy zvládáte životní kotrmelce?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*