pondělí 15. dubna 2013

Trampolínky aneb vyzkoušela jsem pro vás...

Přesto, že jsem zase úspěšně přibrala 2 kila (ano, moje relaxační dva týdny, které zahrnovaly převážně přežírání se čokoládou a žádný sport - tak čemu se divím, že?) jsem se nechala překecat kamarádkou a šla jsem s ní na včerejší lekci trampolínek. Nebyla to pro mě novinka, ale vůbec jsem netušila, že se to cvičí i u nás na Vsetíně (zapadákově, kde toho moc není, ač se tváří kulturně). Skákání, i když přes švihadlo, pro mně není velký problém, ale skákat hodinu jsem zatím nezkoušela.

Jak to probíhá?
Začátek byl super, celkem mi to šlo, než jsem zjistila, že to vlastně dělám celou dobu špatně :-) Jedna důležitá věc na začátek: Vyberte si trampolínku, která má všechny nožky respektive všechny gumy na nich, aby se vám pak neviklala. Pak bych určitě doporučila si přetřít madlo. Nikdy nevíte, kdo se tam potil před vámi. Pak se jede rozehřátí. Hopsá se jen tak, ani nemusíte do rytmu. Tahle fáze trvá tak deset minut. To už jsem já byla polomrtvá a utírala si rudé čelo ručníkem, který si sebou určitě vemte. Vydýchávali jsme se asi každých 10 minut (cca 2 - 3 písničky), což je v pohodě a stačí to. Já tím, že jsem tam byla poprvé, tak jsem se věšela na madlo častěji. Na konci je čtvrthodinka na posilování, které se mi vůbec nelíbilo, protože dělat sklapovačky na měkké podložce byl fakt hnus.

Co si vzít?

  • Boty! - boty by měly mít hladkou světlou podrážku, aby nedošlo k protržení trampolíny a nebo počmárání parket černou podrážkou. Samozřejmě boty máme hlavně proto, abychom si nevymkli kotník.
  • Pití - to je jasné. Doporučuju nepít moc, protože pak vám to bude žbluňkat v žaludku a nebude vám to příjemné.
  • Ručník - věřte mi, že budete potřebovat utřít zpocené tělo i madlo :-)
  • Malou svačinku - po cvičení si budete chtít dát něco malého

Jak se mi spalovalo?
Nikdy jsem za tak krátký čas nespálila tolik!
Za hodinu skákání jsem spálila: 657 kcal!!!
Průměrný tep byl: 167 tepů




A jak se mi to líbilo?
Strašně! Já vím, že na to, co já potřebuju hubnout to není to pravé ořechové a spíš si tam můžu ublížit, ale bavilo mě to a určitě to jednou týdně neuškodí.

Je to šílený záběr na nohy, ruce jsem si moc neprocvičila, protože jsem absolutně nestíhala sledovat nohy a ještě do toho přidávat ruce.

Jediné, co se mi nelíbilo bylo posilování na konci, protože mi přijde jako totální kravina dělat sklapovačky na měkkém. Bolely mě záda, tak jsem toho nechala. Nemusím mít všechno, že :-)

Jinak dneska jedu na kolo a na brusle, tak zas něco pospaluju :-)


Co vy a trampolínky? Byli jste si už zaskákat?

A ani mě ty achilovky mě nebolely, tak z toho nemusíte mít strach :-)

2 komentáře:

  1. Ještě jsem skákat nebyla,ale asi to je super a sranda :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Potěší mě když se zúčastníš :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem, ale dovedu si představit, že dolní polovina těla a hluboce uložené svalstvo dostávají pořádně zabrat.

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*