sobota 5. ledna 2013

Přednáška o hubnutí - ZDARMA!

No tak na tuhle nabídku by se asi nechal nalákat každý, že?

Přišel mi tak jednou mail, že jedna výživová poradkyně z našeho města mě zve na přednášku o hubnutí a zdravém stylu. Přednáška je ve tři hodiny odpoledne a je zcela zdarma!

No proč se nepřihlásit? O co bych mohla přijít, když je to zdarma?

Ve zkratce...přišla jsem o iluze o výživové poradkyni, které jsem se chtěla svěřit do rukou (a hlavně jsem jí chtěla svěřit svých 3 500 Kč), ale hlavně jsem přišla o 3 hodiny cenného času, které jsem mohla strávit nad učením.

Abyste teda aspoň tušili o co na přednášce šlo...

První co mě absolutně zarazilo bylo, že mi paní dala do ruky lakmusový papírek abych ho šla počůrat. Čuměla jsem na ni jakože "COŽE??" No tak fajn, šla jsem. Pak mě vzali na váhu, která měří všechno - tuky, vodu, svaly a vnitřní tuk. Pak mi dali papír, který jsem si musela vyplnit a do kterého mi pak napsali všechny naměřené údaje. To jsem taky nechápala. Jako na co mi to bude, že? Já si jdu jenom poslechnout přednášku. (Kromě toho, že mi tam napsali o 9 kilo víc, než mám - a to ne, že kvůli té spešl váze...já jsem moc dobře viděla kolik to naměřilo a navážilo. Taky mi napsali větší překyselení než jsem měla. Já jsem ten papírek viděla a vím, že byl modrý ne žlutý!)... no a dál?

Hned na začátku nám řekli, že to vlastně není o hubnutí, ale o zdraví. No budiž i to bych brala, taky mě to zajímá. Začátek fajn. Pan doktor nebo co to vlastně je, začal mluvit o překyselení organismu. To by mě taky zajímalo a asi si o tom i něco najdu. Téma zajímavé. Ovšem naštvalo mě, když ten pán začal mluvit o jejich skvělém výrobku, který jako jediný vlastně může to překyselení odstranit. To už mě naštvalo, ještě víc mě nakrkla cena toho zázračného koktejlu.

Nakonec si nás rozdělili do skupin podle váhy (asi) a že si s námi paní promluví a doporučí nám, co máme dělat. Tak jsem řekla, že o to nemám zájem a že už bych šla. V ten moment se mě ten přednášející snažil přesvědčit, že on má pravdu a vpodstatě jestli teď odejdu, tak umřu na rakovinu nebo ještě něco horšího. Řekl mi, že bych denně musela sníst 120 kg zeleniny abych do sebe dostala to, co je v tom jejich koktejlu (nechtějte mě rozesmát). Pak jsem se zvedla a odešla aniž bych se tím blbem nechala urážet.

Závěr? Něco z toho, co jsem slyšela dávalo smysl a asi si o tom ještě něco přečtu, než to zavrhnu, ale zůstávám u zdravého jídla a cvičení, protože to jediné mi dává smysl.

Takže až někde uvidíte nabídku přednášky REVOLUČNÍ HUBNUTÍ WELLNESS TREND, nenechte se nachytat a připravit o dvě hodiny času, který můžete strávit mnohem smysluplněji.

8 komentářů:

  1. Ježiš.. mně to přijde hrozně smutný, že takhle oblbujou lidi, nechápu, proč to dělají a že jim není hamba :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono smutné to ani tak nebylo, jak spíš je to k nasrání když víš, že by ses místo toho mohla učit.

      Vymazat
  2. OK :)...díky za předání hrůzné zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš, to jsou blbiny. Nebyly to náhodou koktejly z aloe vera? (Nic proti téhle rostlině, je famózní, jen se dá zneužít kde k čemu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to taky...aloe, ale nějaké speciální, které je nejlepší na světě :D To mě fakt dojalo. Lidi si snad myslí, že aloe vyřeší všechny jejich problémy :D

      Vymazat
  4. hahaha vzpomínám jak asi před 5 lety (a to jsem měla kolem 60 kilo, takže normálka) mi u nás v jednotě změřili nějakým přístrojem tuk a řekli mi, že jsem v podstatě na umření, tuk mám v šílených hodnotách a, že ať příjdu do centra (mojí vychrtlejší kámošce nic takového neřekli a to se prokazatelně stravovala v té době hůř jak já:DD) ale asi jim nepřišla jako cílová skupina....po měření tukoměrem u strýce jsem samozřejmě měla vše v normálu:DDD jsou to hajzli...skoro stejní jako ti, co důchodcům nutí předražené nádobí:DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Díky, dobře popsaná zkušenost :) Je to vlastně metoda prodejců hrnců převlečená do zdravotnického pláště :)

    Pokud se chceš dozvědět o hubnutí něco opravdu zdarma, koukněte na http://www.hubnuti.info - je tam ke stažení e-knížka a tři videa plná informací o efektivním hubnutí a narozdíl od té předváděčky je to všechno online a opravdu zadarmo :D

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*