pondělí 18. března 2013

Těžce zklamaná :-(

Holky musím vám říct, že jsem těžce zklamaná. Posledních pár měsíců se snažím, dřu jak barevná, cvičím jako nikdy v životě, jím zdravě a výsledky nikde. Začínám pochybovat o cestě, kterou jsem si vybrala. Nemůžu přijít na to, co dělám špatně. Neříkám, že někdy neujedu a nedám si třeba něco sladkého nebo nezdravého, ale jedna tatranka za dva týdny mě snad nemůže ohrozit. Váha stojí a ne a ne se hnout, centimetry jsou taky na svém místě (i když mám o centimetr míň na stehně a o centimetr víc přes paži) a to mě štve nejvíc, protože i když mi váha stála, tak aspoň ty centimetry se někam hýbaly a teď nic. Nic, nic nic :-(

Jsem prostě bezradná a strašně mě to demotivuje.


4 komentáře:

  1. A kolko merias a kolko vazis a ake mas miery?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 158 cm výška, 79 - 80 kg, míry mám 79 cm pas, 100 pupík (resp nejširší místo břicha), a 113 cm boky. Jsem z toho fakt nešťastná, protože celou zimu se držím na stejné váze i během normálního tedy zdravého režimu i během přípravy na státnice tedy stresového režimu. Ani se to nehne.

      Vymazat
  2. Ale notaak :( mně pomohlo jediné - prostě na to nemyslet. Pak to přišlo samo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem na tvém blogu poprvé (a rozhodně né naposledy), takže nevím, jak cvičíš apod. Ale používáš při sportu pulsmetr? Psala jsi u jumpingu, že jsi měla tep příjemných 165 nebo kolik, což je na hubnutí moc vysoko. U toho spaluješ jen cukry. Chce to pomalejší aktivitu =)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*