čtvrtek 9. srpna 2012

Den 7 - čtvrtek

10:00

Ahoj ahoj,

tak dnes hotovo. Už mě nic dalšího z cvičení nečeká. Snad možná navečer jestli se nám bude chtít, tak možná brusle, ale jinak asi nic. Po dnešním cvičení jsem si všimla, že už je to lepší. Sice jsem unavená, což se asi nezmění a je to i dobře, ale už to není taková hrůza jako na začátku. Cítím, že se mi zlepšuje i kondička, protože kardio už mi skoro nedělá problémy. A od toho už je jenom kousek k běhání, se kterým chci začít v září. Tak uvidíme, jak mě to zničí.

A dnešní hodnoty?
čas: 28 minut
tep: 125
spáleno: 201 kcal

Tenhle týden jsem objevila skvělé Emco Mysli na zdraví. Jedná se o sypané müsli, kterých na trhu moc není. Většina z nich je zapékaná, tudíž s větší energetickou hodnotou. Zapékáním se ze zdravých vloček a oříšků a všeho toho dobrého co je tam v naturální formě dostávají ty dobré látky - vitamíny, minerály, zvyšuje se energetická hodnota... ale hlavně, zapékané müsli je ve většině případů hojně doslazované a věřte mi, že určitě ne třtinovým cukrem.

Když jsem si šla pro své čokoládové mysli od Emca (to zapékané) s tím, že si ho dám jen občas a v malém množství - už jenom proto, že je tak dobré - byla jsem hodně mile překvapená jeho sypanou variantou. Sáhla jsem po ní i když 750g stálo přes 70,- korun. Občas do sebe člověk prostě musí investovat. A nejlepší na tom všem je, že jsou v té směsi malé kousíčky čokolády, které parádně křupou.

Jinak normálně si kupuju müsli z Lidlu, taky jsou sypané a o hodně levnější než jakékoliv jiné müsli. Samotné mi ale úplně nechutná, takže vždycky přidávám banán nebo ořechy a doslazuju ho medem. A to je pak dobrota. V tohle sáčku najdete všechny dobroty, na které si jenom vzpomenete. Oříšky, různá semínka, rozinky, mandle a tak dále. Většinou je míchám do jogurtu Hollandia, který si nemůžu vynachválit.



Co vy, máte nějaké oblíbené směsi? A vyzkoušeli jste někdy Mixit? S čím si nejraději dáváte své müsli? Tak povídejte, inspritujte mě!

2 komentáře:

  1. To čokoládové musli vypadá dobře a ještě bonus v podobě křupavých kousků čokolády.... zase budu utrácet :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je fakt boží. Ty kousíčky... mňamka! Včera jsem od kámoše dostala i jejich zapékanou jahodovou variantu. Tu si asi nechám na volnější dny :-)

      Vymazat

Díky za koment :-*