úterý 4. prosince 2012

Cha! 20 kilometrů

Ahoj ahoj děvčata,

Zdroj
studijní stresy mě, potažmo mému jídelníčku, dávají pořádně zabrat. Rvu se čokoládou a cukrem horem dolem a nemůžu s tím přestat. Jedním důvodem je stres kvůli bakalářce a důvodem číslo dvě, je že už zase mi dochází platíčko s antiperlema, a tak mám neskutečnou žravou. V poslední době jsem si hrozně oblíbila skořicové točence u nás v pekárně. Ach!

Dneska jsem v záchvatu paniky vletěla do obchodu a koupila jsem si karamelovou Milku M-joy. Bože, to je moje poslední spása (že stojí 11,90,- je už jen sladký bonus). Při psaní bakalářky jsem ji samozřejmě celou sežrala, takže nezbývalo než se podívat pravdě do očí (= zjistit, kolik má doopravdy kalorií) a jít to zase vybojovat zpátky na rotopedu.

Musím se pochválit, zabojovala jsem a teď bych si klidně mohla dát ještě jednu. Dneska jsem si totiž udělala takový dost akční tréning. Prvně 15 minut kardio na rozjezd, pak 25 minut Weight lost na plné pecky při hudbě (tep cca 170 :-), pak zase 15 kardio na zpomalení, ale ty písničky byly tak super, že jsem se neudržela a valila jsem na 150 tepů. Po těch 15 minutách už jsem v opravdu vycházkovém tempu kolem 120 tepů dorovnala krásných 20 kilometrů.

Výsledek mého dnešního sn(m)ažení:
Čas: 72 minut
Tepy: 146 t/min
Spáleno: 734 kcal
Ujeto: 20 km

Teď si jdu dát zeleninový salát s tuňákem, cizrnou a červenou čočkou a koukat na tlusťochy a hubeňoury na Love. Samozřejmě jsem si nezapomněla, když už jsem si tak mákla, udělat masáž proti celulitidě :-)

Slibuju, že zítra budu hodná a dám si jenom hodinku v zóně spalování tuků a budu se těšit na pondělní přeměření a vážení.

A co jste dneska cvičily vy, děvčata?

Už se těším, jak na jaře začnu běhat :-)

1 komentář:

  1. hm....milku bych si taky dala - já teda dnes po pár neúspěšných dnech zasela zajela úspěšně do normálu - absolutně bez mlsání.....ale 20 km je fakt síla!

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*