sobota 29. prosince 2012

Jen tak mezi svátky

Zdravím slečny, dámy a všichni co se sebou něco děláte,

svátky se snažím trávit s rodinou, a proto se počítači vyhýbám jak čert kříži, takže vůbec netuším co děláte vy ostatní. Já  si každopádně užívám Vánoce co to jde, takže si s nějakým cvičením hlavu nelámu a ani salátu či cukroví jsem se nevzdala. Mottem mých Vánoc bylo: No stress!

Výsledkem je stejná váha jako před Vánoci :-)

Dnes už jsem se ale odlepila z gauče, pustila si D´n´B a valila si pěkně do rytmu. A uteklo mi to jako voda. Výsledkem je:

Čas: 58 min
Tepy: 138 t/min
Spáleno: 528 kcal
Ujeto: 13,8 km

Jo a Ježíšek mi naježil pod stromeček kuchařku pana Havlíčka a paní Lamschové, tak už se těším až si vyzkouším ten skvěle vypadající celozrný chlebík ;-) to bude mňamka!


1 komentář:

  1. jé zrovna dneska mi přišly kuchařky od havlíčka 1 a 2, tak už taky kuju, co uvařím:))

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*