neděle 16. prosince 2012

Ve zkr.

aneb dnešek ve zkratce...

Pro dnešek ač je neděle, jsem si vytyčila několik různých cílů (které zhrnovaly vše od uklízení až po cvičení a zdravou stravu). Bylo jich přesně 11. Mám splněno 10. Na ten poslední už kašlu, protože nemá cenu přilévat oleje do rodinného krbu (a to se prosím jedná o vysávání).

Dnes mám najeto 18 km...co vy?
Čas: 1 h
Spáleno: 639 kcal

S pocitem dobře vykonané práce se jdu navečeřet a pak se budu hrabat ve starých časopisech, které jsem nestihla při práci na bakalářce pročítat (btw. bakalářka už leží ve škole připravena na obhajobu).

Hezký večer všem :-*

3 komentáře:

  1. Tebe to kolo ještě drží? :))) Jsi dobrá! ...s kolem i s bakalářkou. Co pročítáš za časopisy...Diety?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já a časopisy to je kapitola sama pro sebe :D Čtu všechno! Epochu a Koktej, abych si aktualizovala znalosti ze zeměpisu a dějepisu, Dietu a Kondici, abych nabrala inspiraci a dobré rady pro hubnutí, Ženu a život a taky Elle, abych věděla co nosit a čím se pácovat a nově taky Praktickou moderní ženu, když už mě chytlo to tvoření.

      Vymazat
  2. deset z jedenácti je super! jen tak dál :)
    měj se krásně

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*