úterý 11. září 2012

Kolo + brusle + kolo = zničená maddean

Ale totálně!

Dneska můj den začal zvoněním telefonu. Rozlepila jsem levé oko a mrkla na hodiny - Cože? 7:40? Kdo po mě může něco chtít tak brzo ráno? ... jo klasika, mamka. - Dojeď pojedeme na brusle. Fajn, no, tak se teda vykopu. Ještě jsem si splácala snídani - ovesnou kaši s fíkem (podcenila jsem jeho sladivost a málem jsem to nedojedla, protože to nemohla dojíst jak to bylo sladké) a vyrazila jsem.

Po dvou týdnech sladké nečinnosti se mi jelo dost těžko. Bolely mě nohy a ani rychlost nebyla moc závratná. Doma jsem byla klasicky za 50 minut (spáleno 409 kcal). Chvilku jsme s mamkou pokecaly a pak vyrazily na brusle. Najeto +/-  10 kilometrů, čas hodina a čtvrt (spáleno cca 650 kcal). Následoval oběd, ve kterém jsem se jen tak porýpala a pak zase na kole domů k příteli 50 minut (spáleno 376 kcal).

Výsledek tohoto mého snažení je vlčí hlad, který se mě drží už hodinu a ani hromada zeleniny a ovoce to zatím nespasila. Bolest nohou, rukou a zad - příjemnou...velmi příjemnou. A hodně dobrý pocit sama ze sebe. I po dnešním stoupnutí na váhu jsem byla spokojená. Přesto, že jsem se vážila odpoledne (já vím, to se nemá), ukázala váha přívětivé číslo.

Toť celý můj den.

A jaký byl ten váš?

2 komentáře:

  1. ´Tohle je teda správný sportovní den:-) já byla 12 hodin v práci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda, tak to je naprd... to pak už člověk nemá čas na mic než jídlo a spaní :-)

      Vymazat

Díky za koment :-*