pondělí 10. září 2012

Pane Bože, zhřešila jsem...

...aneb dva týdny přežírání jsou za mnou.

Mám za sebou dva týdny naprosté anarchie a hipíkovství. Anarchie v jídle a cvičení. A hipíkovství? No prostě mě jednou za čas popadne chuť něco tvořit , vyrábět a tak... výsledkem byly dva hotové a jeden rozpletený náramek, jeden košík pletený z papíru (kvůli lepidlu jsem se hnala do města ještě v šest večer a modlila jsem se aby mi nezavřeli) a domeček pro morčata - ten byl asi jako jediný k něčemu dobrý :-) Ale zase mě to přešlo. Je to pryč a mě se tu válí hromady novin na košíky a bavlnky na náramky... no asi si udělám ještě jeden, který mi bude připomínat, že musím vytrvat. Jo to udělám, ale jinak?

Upřímně řečeno, byl to děs běs. Skoro se bojím podívat do svého sportovního deníčku (kam si píšu veškeré sportovní aktivity) protože tam nic není. Ani čárka z minulého nebo předminulého týdne. Brrr! Prostě nic.

Nechci se vymlouvat, že to nešlo a že jsem nemohla cvičit ani jíst správně. No mohla, ale byla jsem tak pohlcená vírem oslav, že se mi prostě nechtělo a teď toho lituju (protože ty výsledky na váze už půjdou asi vidět). Zase se mi chce říct, že to nebyl takový děs, ale:

  • jedla jsem absolutně nepravidelně
  • absolutně nezdravě (uzené masíčko, tučná Vysočina, tučné sýry, trubičky a koláčky, domácí řezy,...no samé zakázané dobroty)
  • necvičila jsem ani trošku - ani přes týden, když jsem měla volno
No jenže mi přišlo první číslo mé předplacené Diety (a proč k tomu nebyl dárek, tomu nerozumím). To mě vždycky tak nějak nabije a nakopne k dalšímu snažení. Nová várka informací, které mi můžou pomoct dotáhnout vše do zdárného konce. 

Mám tenhle časopis strašně ráda, protože je tam od každého něco. O pohybu, o hubnutí a zdravém životním stylu, ale taky o módě a designu stolování. O volnočasových aktivitách, kterých není nikdy dost.

Asi nejvíc mě baví rozhovory s hvězdami z obálky, které jsou vždy inteligentní a vtipné a hlavně mi připadá, že si vybírají skvělé lidi, kteří mohou být skvělým vzorem pro nás všechny. Hlavně ale jsou to lidi z Česka nebo Slovenska takže mi připadá, že jsou mi blíž. Koho zajímá, že se Julia Roberts cpe nějakým exotickým ovocem, které u nás není ani k dostání? No ne?

Dietu jsem dneska objevila i v elektronické podobě za cenu 27,- TADY No možná jsem mohla s tím předplatným počkat. I když na druhou stranu ta taška se fakt hodí.

A co se dozvíte v novém čísle?

  • Rozhovor s Adélou Banášovou, která je tak ošklivá až je sexy :-) a každopádně je opravdu chytrá
  • Příběhy soutěžících soutěže Hubneme do plavek
  • Článek o udržení váhy, když už máte to co chcete
  • Zda je BIO opravdu tak dobré, jak se říká + týdenní BIOjídelníček (už se těším na to až vyzkouším pohankový pohár s jablky...to bude mňamka!)
  • Znáte modro-bílé pruhované výrobky z kozího mléka z Vysočiny? Najdete ve zdravé výživě
  • Bylinky, které si můžete nasušit na zimu jako zásobárnu vitamínů
  • Pozdrav slunci - skvělý prostředek jak se naladit na úžasný den
  • Tipy na výlety

No ale většina z vás už má svou Dietu nejspíš přečtenou i pozpátku a už se těší na nové číslo, které vyjde 5. října 2012 a jako dárek v ní bude balzám na rty od značky Fleur de Santé - který ovšem já asi taky mít nebudu... no co, budu se koukat na tu svou tašku a říkat si, že mi to ale vůbec nevadí.


Další zásadní změna oproti poslednímu měsíci je rozjet zase trochu pohyb. Chci přidat aerobní pohyb 4x - 5x týdně a jíst zase zdravě. Čeká mě teda další várka vysvětlování příteli proč chci tenhle sýr/jogurt/máslo/šunku/pečivo... Už si začínám připadat jako ty klasické dietářky. Začínám znovu a znovu a znovu a znovu... takže mým největším cílem teď je a bude 

UDRŽET SI MOTIVACI, SNAŽIT SE NESKLOUZNOUT ZPÁTKY KE STARÝM ZPŮSOBŮM.

S Jillian končím. Při jejím cvičení jsem si trochu rozhodila záda, což mě štve. Takže moje cvičení se teď bude skládat z chůze, kola, plavání (kondičních cvičení) a jednou týdně přidám posilovací cvičení - možná 30 Day Shred level 1 - ten mě bavil nejvíc a nic mě při tom nebolelo. Hlavně se musím zaměřit na zpevnění CORE a zad, protože ty mi dělají problémy (a hlavně je to dobrá prevence, protože problémy se zády máme v rodině). Bohužel i s během teď musím počkat, protože mě trápí i koleno, ale chůze se nevzdám.

Mou největší motivací teď je vybudovat si lepší kondici a přestát tak podzim bez nachlazení a podobných věcí. Až budu mít dole ještě tak 4 - 5 kilo, začnu se zpevňováním postavy. Došlo mi, že teď to nemá cenu, protože k čemu mít svaly, když je máte schované pod vrstvou tuku :-) Prozatím si budu svaly budovat pomocí kondičních sportů a pak se uvidí, jestli budu chtít někde něco rýsovat.

Začínám taky uvažovat nad tím, že si zajdu k výživové poradkyni a na BodyStat. Máte s tím někdo zkušenosti? Můžete mi třeba poradit jak si vybrat tu správnou...


Zatím se tedy mějte a já si jdu dát pár zdrávasů za ty dva týdny!

3 komentáře:

  1. na šňůru mi chybělo tak 10cm než jsme odjížděli na dovču, teď musím začít znova protože pružnost mi nějak rychle zmizí :-).
    Držím palce s udržením motivace :-). Já třeba nikdy nevydržím u jednoho koníčku, takže dělám všechno ale pořádně neumím nic.
    Nemůžu opsat ty znaky pod komentem, už dělám pátý pokus :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :-) No tak to máme asi dost podobné, jsem ten typ co umí všechno a vlastně skoro nic. A ty kódy... no je to lepší než tu mít reklamu od robotů a navíc tím pomáháš s přepisem různých dokumentů. Říká se tomu recaptcha (pan google napoví).

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem s Jill po 10 dnech skončila... dávám přednost chůzi, kolu a plavání :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*