čtvrtek 20. září 2012

Učaroval mi Fler

Poslední dobou se hodně zabývám designem. Mám v plánu trochu přikrášlit náš (= přítelův = jeho mámy) byt. Vymýšlím hlavně v jakém stylu. Nejvíc se mi líbí takový ten starodávný venkovský - abych si i ve městě připadala jako u nás doma....aby jediný rozdíl mezi bytem v osmém patře a rodinném domě mezi poli byl jenom ten, že v paneláku nemám zahradu. A tak procházím různé blogy s touto tématikou a sbírám nápady. Díky mému hledání jsem narazila i na magazín portálu Fler.cz. 

Ne že by pro mě byl Fler nějakou novinkou - moje spolubydlící tam prodává náušnice, takže tak plus mínus vím jak to funguje. Jenže osudným se mi stalo, že jsem narazila na magazín, který tam mají. Jsou to rozhovory s jejich prodávajícími, ukázky různých technik tvorby a samozřejmě i návody na výrobu překrásných věcí. To všechno mě nakoplo k tomu, abych taky něco začala tvořit. Jak víte, tak mě papírové košíky moc neoslovily, drhané náramky jsem udělala tři a přestaly mě bavit (asi musím najít složitější vzor) a tak prostě hledám něco jiného, co by mě nadchlo a chytilo. Zatím jsem si vybrala - drátkování, korálkování, šití z plsti (které jsem zatím ještě nedotáhla do konce)... no je toho hodně co Fler nabízí.

Hodně se mi líbí tyhle "Tlapky v teple" od slečny mary.bou. Zaujaly mě hlavně proto, že se jedná o háčkovaný výrobek - a to mě celkem baví (ač mi to moc nejde, ale tenhle krátký sloupek celkem zvládám). Jediné co mě štve je, že nevím jak tam udělat tu díru na palec :-) To mě fakt štve. Zrovna když tu není babička, aby mi řekla... "ježiš, co na tom nechápeš, to jenom takhle nadhodíš a tady provlečeš a natáhneš a provlečeš a je to... no tak nějak" (a já furt stojím a čumím a absolutně nechápu jak to dokázala, ale tu díru tam fakt má). To musím ještě pořešit. Myslím si, že vzhledem k tomu, že mám pořád zmrzlé ruce by se mi to i mohlo hodit a navíc vypadají hrozně dobře. Jenom si tentokrát musím zvolit nějakou lepší barvu než je "šíleně růžová" ze které si teď pletu dost nepovedenou šálu.

Taky se mi zalíbili brouci od Kudličky. Jsou to naprosto úchvatné barevné skvosty ve tvaru brouků a jiné chamradi - jak říká sama autorka, sama bych si to tak nazvat nedovolila :-) Brouci jsou vyrábění z fima a to je materiál mě celkem blízký, protože z něj dělá ségra, takže se nám toho doma válí hromady. Párkrát už jsem si to s ním taky zkusila a celkem mě to bavilo (i když je fakt, že zas tak moc mi to nešlo - vznikly z toho dvoje náušnice, které mi ještě pořád leží na polici nedodělané - nemají zapínání... no hlavně jsou strašně těžké, takže by mi asi urvaly uši)

Jen co jsem nakoukla do Fler magazínu jsem dostala neuvěřitelnou chuť něco tvořit a díky velké inspiraci, kterou to tam jenom hýří, mám už i pár nápadů, co si budu vyrábět za dlouhých zimních večerů. Takže bude to náhrdelník z dřevěných korálků (čím větší tím lepší) s plstěnými ozdobami (taky s korálky), pak spona do vlasů - tu musím ještě vymyslet a možná nějaký složitější drhaný náramek. Ještě tu mám v záloze ty mandaly, kterých jsem si teď taky pár vytiskla a které mě nabíjí neskutečnou energií a klidem.

Doufám, že vás nemrzí, že moje články teď nejsou jenom o cvičení :-) Mám teď i jiné zájmy, než vypadat jako Schwarzeneger. Mám nutkání se "sebevyjádřit" a asi mi to nedá pokoj dokud něco nevytvořím...

Takže zapálit svíčky, udělat čaj a hurá na to!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*