úterý 9. dubna 2013

Bez čeho se neobejdu...

...pomineme-li klasiku rodina/přítel/láska/zdraví/peníze....

Můj život je plný věcí. Někdy mám pocit, že všechny věci, které vlastním by vydaly i na několik normálních životů, ale nebojte se, nejsem jako ti lidé co je ukazují večer na primě = Po krk v odpadcích :-) Ale s hromaděním věcí mám jisté zkušenosti (sbírání kamínku/zapalovačů, které spotřebovávám do teď/kytek, které nemám kam dávat a podobně). Bez čeho se ale neobejdu?

Časopisy
Tak v této oblasti mám poměrně široký záběr. Celkem pravidelně si kupuju Ženu a život, protože si pak připadám víc jako žena :-) Taky mám pravidelně ve schránce Dietu. Předplatné jsem dostala loni k narozeninám od rodičů (ze samé radosti, že se sebou konečně něco dělám a že je to taky konečně vidět). V knihovně si vybírám ty dražší časáky, které kdybych si kupovala, by mě asi zruinovaly - takže Elle, Mariane, Maxim, Runner, Koktejl nebo cokoliv co má aspoň trochu zajímavou obálku (a ano i Cosmopolitan a Joy). U mně doma jsou časopisy všude: v nočním stolku, kdyby se mi nechtělo v noci spát, v kuchyni než se uvaří čočka, v obýváku když má přítel v telce fotbal.... jediné místo, kde časopisy kupodivu nemám je záchod :-)

Exterňák
Externí disk = hudba, filmy a seriály. Noťas mi hraje od rána do večera a seriály se musí jednou za čas obměnit stejně jako hudba či filmy. O seriálech a filmech či hudbě, které mám ráda se určitě někdy zmíním v samostatném článku ;-) Hardy, jak přezdívám svému terabajtovému miláčkovi, má sice obrovskou kapacitu, ale všichni víme, kolik zabere jeden díl Super drbny, že?

Notebook
To je mé spojení se světem, neb kamarádky se mi nějako rozprchly do světa :-( Noťásky mám dva. První velký (19´´) jménem Elvis je teď na převýchovu u rodičů, kteří mají jenom stolní PC a druhý prcek (který mám sice už víc než rok, ale stále nemá jméno) mě teď doprovází všude možně.

Kukuřice
Zeptejte se kohokoliv v mém okolí, nejlépe mého přítele a všichni (hlavně můj přítel) vám řeknou, že jsem bezkonkurenčně největším žroutem kukuřice na celém světě. Moje průměrná spotřeba je cca půl až kilo denně. Je to totální závislost! Rozpustím pěkně máslo na pánvičce, nasypu mraženou kukuřici, počkám až povolí a pak už ji jen trochu osolím a zblajznu. Božská mana!

Kytky
Pro informaci: Mám malé parapety! Kdyby byly větší, měla bych kytek mnohem víc. Mám doma dva ibišky (jeden havajský a jeden neurčitého druhu neb mamce už dvacet let nekvetl, tak tajně doufám, že mně se podaří zázrak a pokvete mi), tři orchidejky (růžovou, fialovou a bílou - vypadá to, že mi konečně po dlouhé zimě vypustí šlahounky s kvítky), fikus, mátu, meduňku, petrželku, Dobromysl, kaktus, Zelenec, vánoční kaktus, brambořík (který kdysi krásně kvetl a pak se něco zvrtlo), fialku a nakonec ještě jeden zelenec a hiacint :-) Neustále něco zasazuju, rozsazuju a rozdávám neb už to nemám kam dávat.

Knížky a knihovny
Miluju knihovny! Knížky doma moc nemám. Možná nějaké encyklopedie, které jsem dostala jako malá od rodičů, ale žádné romány nebo tak něco byste u mě hledali marně. Mám totiž kartičku do knihovny, takže plně využívám jejich služeb. Chodím tam i dvakrát týdně i když ty knížky, které mám doma ještě nemám přečtené. Prostě mě tam něco táhne. Poklábosím s Béďou, probereme, co je nového, vybereme další knížky a já abych pomalu začala jezdit s lodním kufrem, protože si knížek půjčuju stále víc. O knížkách podrobněji taky někdy jindy.


...těch věcí je samozřejmě víc a já se o nich budu postupně zmiňovat, protože jsem zjistila, že mi dělá radost psát o věcech, které mám ráda :-) Ne jen cvičení, hubnutí a cvičení!

A bez čeho se neobejdete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*