pondělí 8. dubna 2013

Volám jaro...

...všemi dostupnými prostředky :-)

Dneska jsme konečně po dlouhé, dlouhé, dlouhé době mohly trochu uždibnout z jara, i když zítra má údajně zase pršet. Sluníčko svítilo celý den (který je stále delší a delší) a hřálo jako za mlada. Bylinky na parapetu jako by se už taky nemohly dočkat a natahovaly se k paprskům jak jen se dalo (připadá mi, že obzvlášť Meduňka mi dneska rostlo přímo před očima). A když už bylo tak úžasné počasí, tak jsem se rozhodla přivolávat jaro všemi dostupnými prostředky...

Nehty
Z tmavě zelené manikúry, která moje nehty okupovala už příliš dlouho jsem přesedlala na jarní krémově-růžovou variaci se štrasovými kytičkami. Zase jsem sjednotila barvu kamínků na prstýnku od milého (o kterém si babička stále myslí že je zásnubní a pořád po mně spiklenecky pokukuje jakože kdy už budou vyzvánět ty svatební zvony :-)

Pleť
Protože mě hned ráno slunce šimralo po tvářích, musela jsem jim dopřát trochu víc péče než dostávají každé ráno. Začala jsem peelingem a pak výživnou maskou. Ať se tvářičky červenají a zmizí jim ten šedavý nádech. Musím si ještě užít posledních pár dní bez pih.

Vlasy
I když jsem teď doma jako správná domácí puťka, rozhodla jsem si vlasy nestahovat do culíku jak to mám ve zvyku, ale vyčesala jsem si drdol a barevnými sponkami - květinovými, ať aspoň něco kvete.



Když jsem tohle všechno dodělala, vylezla jsem si na balkon zakouřit. Stála jsem tam a nechala na sebe působit to nejlepší antidepresivum na světě. Překvapilo mě kolik sousedů sluníčko vylákalo ven.

Co jste podnikali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*