středa 10. dubna 2013

Maddean huslenská Süperštar


Ptali jste se mě jak dopadlo hraní, které domluvila ségra... Dopadlo to nad očekávání dobře. Hospoda byla plná a paní hospodská to zhodnotila jako prozatím nejlepší letošní akci a poprosila nás jestli bysme jí nezahráli i na "pálení čarodějnic" (zatím jsem se radši ségry neptala jestli už to domluvila nebo ne :-)

Kdyby někoho zajímalo jaký hrajeme repertoár, tak je to taková ta klasika - Mozart, Bach, Bethowen :-) Ne, spíš Chinaski, Kryštof, Divokej Bill, táborákové písničky z Já písničky, Kabáti, ale taky Pink nebo Amy Winehouse, které miluju já. Sice se to tam moc nehodilo, ale já jsem si to nemohla odpustit. Lidi se moc nepřidávali a chlapi by si asi radši pustili fotbal, ale hlavně, že hospodská byla spokojená.

Jinak já a kytara, to je kapitola sama pro sebe. Nikdy jsem se neučila na nějaké ZUŠce a neměla jsem žádného učitele. Ke kytaře jsem měla z počátku spíš odpor, protože na kytaru hrají všichni z rodiny, a tak se předpokládalo vzhledem k mému hudebnímu nadání, že budu hrát taky. Já byla proti. Jenže pak se stalo, že jsem byla v nemocnici a pak půl roku doma a šíleně jsem se nudila. Tajně jsem si půjčila taťkovu kytaru a v já písničce jsem si našla jak se drží akordy. Nikdo doma netušil, že se učím hrát. Až na jedné rodinné grylovačce se to profláklo a všichni byli strašně překvapení. Byla to fuška... hlavně naučit se do hraní i zpívat, ale podařilo se a dneska si můžu dovolit vystoupit i před lidma a nestydím se za to co umím.

Já a moje úžasná kytara - v pozadí ségra rudá jak rajče :-)

Co vy a hudební nástroje? Ovládáte nějaké?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*