sobota 26. ledna 2013

Ještě týden

tak tak.... ještě týden a bude to všechno za mnou....státnice i obhajoba

Musím říct, že takový stres jako teď jsem asi ještě nezažila. Učím se 8 - 10 hodin denně a mezi tím stíhám jenom jíst a spát a sem tam se starat o domácnost. Přítel se snaží nepřekážet a vlastně skoro dělá, že tu není. Včera mi udělal k obědu luxusního pstruha na másle (pečeného, takže dietního) s brambory a musím říct, že lepší rybu jsem snad ani nejedla... dlužno dodat, že přítel nevaří a jediné, co umí je kuře... no až do teď, ty pstruhy budu vyžadovat pravidelně :-)

Dneska jsem se začetla do článku o duševní hygieně a musím říct, že všechny příznaky stresu na sobě můžu pozorovat a jestli někdo studujete medicínu nebo psychologii, tak se stavte, jsem učebnicový příklad toho jak vypadá stres v praxi. Špatně spím, špatně jím, málo se hýbu a jenom se koukám jak mi v kuchyni roste hromada nádobí a v rozích se spokojeně usazuje prach.

Abych se trochu srovnala, zainvestovala jsem do duševní potravy (a vy víte, že to normálně nedělám, že chodím do knihovny) a koupila jsem si knížku Příběhy pro potěchu duše. Jsou to krátké povídky a zamyšlení, které vám pomůžou se v tom uspěchaném a stresovém čase zastavit a popřemýšlet, jestli je všechno jak má být. Po přečtení každého příběhu vás to prostě přinutí se pousmát a říct si "zas tak špatně se nemám" i když nestíhám a blbě se mi spí, ono to přejde a zase bude dobře.

Opravdu se těším na sobotu...to je totiž den, kdy už se nebudu muset učit (když teda zvládnu státnice).

A co budu dělat po státnicích?

  • hledat práci
  • zase začnu pořádně cvičit a zdravě jíst
  • budu číst Čapka
  • učit se vařit
  • dělat náušnice a jiné drobnosti z korálků
  • vyzkouším si cínování šperků, které mě čím dál víc láká
  • přefotím všechny své výrobky na fleru a upravím si profil tak, aby byl zajímavější
  • budu se víc soustředit na sebe
  • a taky si zajdu k doktorce na prevenci (i když tam omdlím kvůli odběru krve :-)

Tak tak nějak to teď u mě vypadá. Jediné potěšující je, že už mi chybí jenom 32 otázek a mám na ně ještě 4 dny, takže to pořád stíhám.... no musím ještě sesmolit prezentaci k bakalářce, ale to se zvládne.

Doufám, že máte pohodovější dny než já :-)

Posílám vám krásné myšlenky a plno úsměvů, aby se vám hezky hublo ;-)

2 komentáře:

Díky za koment :-*