úterý 29. ledna 2013

Ahoj holky,

dneska máme nádherné počasí. Je sice zataženo, ale krásně chumelí a mě to táhne ven. Musím si ale nechat zajít chutě. Ležím zahrabaná ve skriptech a snažím se dorazit poslední otázky ke státnicím. Jsem v šíleném stresu, ale dneska jsem se konečně po dlouhé době dobře vyspala. Těžko říct, jestli to bylo tím, že jsme si před spaním četla místo televize a nebo jestli to bylo tím, že jsem včera odolala a nedala si ani jedno kafe ani černý čaj. Vážně nevím. 

Poslední dobou vyhledávám neustále věci, které by mě mohly uklidnit a nějak pozitivně naladit. Koupila jsem si knížku Pro potěchu duše od Bruna Ferrera, kterou jsem už dlouho sháněla. Jsou to sice povídky a krátké příběhy často o Bohu, ale i když v něj nevěřím, tak v nich nacházím úžasné moudra, která mě uklidňují. 

Další věc, která mě dostala je tenhle krátký film. Pokud obětujete těch 15 minut času, tak vám garantuju velký zážitek a určitě i to, že se malinko zamyslíte nad tím jak to vlastně všechno je :-)


Věřte mi, že litovat toho času nebudete!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*