pátek 18. ledna 2013

Jak se porvat s culíkem :-)

Většina z vás asi děti ani nemá, ale pro ty co každé ráno zápasí s děvčaty při česání, tady je malá rada od tatínka jak na to, zn. rychle!


To mě po ránu opravdu rozesmálo, protože jsem si vzpomněla na doby, kdy mamka byla někde na týdenním pobytu u moře se cvičením aerobiku a o nás (dvě holky) se musel postarat taťka. Bylo kouzelné jak od smažených vajíček přidával fenykl a ještě si liboval jak krásný kmín máme :-)

8 komentářů:

  1. jo tak z tohodle gifu nemůžu:DDD když jsem to viděla musela jsem se smát jako blázen:DD p.s. asi to vypadá, že jsi ze Vsetína, že? dle trasy vsetín-ústí! Já takyyyy!! první blogerka, kterou znám z mého města haha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no Jino, dá se říct, že téměř ze Vsetína ;-)

      Vymazat
    2. téměř, to je jak z:D hihi

      Vymazat
    3. :D to je tak, že na Vsetíně momentálně bydlím, ale trvalé bydliště mám pořád u rodičů v Huslenkách... Chodíš někam cvičit nebo tak, že bysme se znali třeba od vidění?

      Vymazat
    4. nene, cvičím spíš doma:D když už teda cvičím a nekvočím nad učením na zkoušky...vzhledem k tomu, že dojíždím do školy do ostravy, tak mam bláznivý rozvrh, a tak se nijak neorganizuju i když bych chtěla:)) ale třeba jsme se někde ve městě viděly)))

      Vymazat
  2. :D krásně jsi zavzpomínala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Vypadá to dobře, že? Ale asi bych nechtěla aby to na mě někdo zkoušel :D

      Vymazat

Díky za koment :-*