čtvrtek 17. ledna 2013

Jak jsem si hrála na jogínku

Článek na toto téma se tu měl skvět už předevčírem, ovšem to bych musela zvládnout držet ruce "tak vysoko" (= někde u pasu) po dobu aspoň patnácti minut. Jóga mi dala opravdu zabrat.

Vymyslela to ségra. Naverbovala do toho mamku...a já jsem samozřejmě nemohla chybět, že :-) Domluvili jsme se, že v úterý si uděláme hezké odpoledne, a tak jsme si vyrazili zmordovat těla na jógu. Cvičitelku Moniku znám z práce. Je to výživová poradkyně, která si k nám chodila dávat letáky s akcemi na nástěnku.

Co se mi na hodině líbilo:

  • příjemně jsem se protáhla
  • třásly se mi ruce a nohy i když jsem nic moc nedělala
  • neodcházela jsem úplně zničená a rudá ve tváři
Co mi moc nevyhovovalo:
  • při zakončovací relaxační části mi byla zima, takže jsem moc nerelaxovala
  • neznala jsem jednotlivé pozice, takže jsem si je dělala jak mě napadlo (díky tomu mě teď bolí záda)
  • neslyšela jsem pokyny
  • při relaxaci na mě zářila lampička zatím co ostatní dámy si klidu a pološeru užívaly její konečné povídání o děkování tělu
  • bylo to na mě moc pomalé
Když vezmu v potaz to, že příště se plus/mínus tři různé nevýhody dají vyřešit tím, že si dám podložku jinam, tak to nebyla taková hrůza a jestli budu stíhat učení, tak půjdu příští týden taky...a třeba pak budu chodit i tady na Vsetíně.


Jinak co se učení na SZZ týká, nejde mi to tak jak bych si představovala a nejspíš nebudu mít čas na opakování a to mě dost zneklidňuje, ale snad to nějak zvládnu. Jsem poslední dobou strašně unavená a vystresovaná. Stres mám hlavně z toho, že si myslím, že to nedám pokud si vytáhnu nějakou vražednou kombinaci otázek. Abych s tím něco udělala poslechla jsem maminku, která mi radila, abych poslouchala svoje tělo. Dopadlo to tak, že jsem dnešní odpoledne prospala a je fakt, že mě to probralo :-) Ovšem kdybych se touhle radou bezvýhradně řídila, mohlo by se mi taky stát, že bych prochrápala celý "svaťák" a to by mi asi moc nepomohlo... no i když aspoň bych měla hezkou pleť.


Tak se mějte děvčata. V úterý vám poreferuju jestli už chápu, co je to to prkno s kočkou.

2 komentáře:

  1. Na jógu musím mít náladu a to moc často není. Taky se zatám nemůžu srovnat s pomalým plynutím času a pohybů při ní. Třeba do toho někdy dozraju :)
    Nestresuj a mysli pozitivně! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozitivitu čerpán z kamenů :-) a až budu před komisí, tak ho asi rozdrtím v dlaních.

      Vymazat

Díky za koment :-*