čtvrtek 10. ledna 2013

Slezla z kola...

Pro dnešek toho mám dost...jdu se natáhnout s Dietou do postele a studovat a nasávat nové informace.

Za dnešek jsem stihla:

  • naučit se 8 státnicových otázek
  • ujet 15,5 km na rotopedu
  • uvařit oběd, ke kterému přítel čuchnul, řekl že smrdí a nejedl ho (takže mám doma pekáč zapečených těstovin, kdyby někdo chtěl, může se stavit... ráda se podělím)
  • udělat troje nové náušničky a taky kamarádce náramek, který už jí od vánoc slibuju
  • viděla jsem Jackas 3 a Jackas Lost Tape
a teď se jdu naložit do vany a uspořádat si v hlavě co budu dělat zítra....

A protože vím, že nejsem jediná hubnoucí studentka na světě, chci se s vám podělit o rady: 

Jak nepřibrat 10 kilo během 3 týdnů (tj. zkouškového)
Přidat popisek
  • dodržujte pitný režim! jinak vás bude bolet hlava a učení vám vůbec nepůjde
  • udělejte si plán! napište si kolik se toho musíte naučit, kolik máte času a zaneste do něj i ostatní zajímavější akce, aby vás těšilo, že to není jenom o učení
  • dělejte si krátké přestávky mezi učením... já se chodím vyvětrat na balkon, abych se nadýchala čerstvého vzduchu a trochu rozproudila myšlení.
  • neučte se v kuse... plánujte si i příjemné věci - sport, vaření nebo čas s přáteli. Učení není manuální práce, člověk nad tím pořád přemýšlí a práce vlastně není nikdy hotová (vlastně až uděláte zkoušku)
  • nemlsejte u učení...bezmyšlenkovité ujídání čehokoliv během učení sníte mnoho zbytečných kalorií (které asi těžko někde vyběháte, když se musíte učit) a hlavně tělo potřebuje fungovat co nejefektivněji...když ho zatížíte "rozkladem" nějakých složitých laskomin, zbytečně mu přitížíte. Když už musíte něco žvýkat při učení, nakrájejte si mrkev nebo nasypte směs sušeného ovoce a oříšků (to vám dodá bleskovou energii, kterou při učení potřebujete)
  • pořád cvičte...ta půlhodinka vás nezabije, spíš naopak vás probere a nabije :-)
  • Hlavně se nezapomeňte usmívat

Tak ať se nám to všem povede! No hlavně teda mě :-)

1 komentář:

  1. Tak to jsi šikovná! 8 otázek je dobrý ne? A koukám, že to kolo Tě pořád drží :)....s těma radama souhlasím...Bože díky, že mám školy za sebou a už se nemusím učit! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*