sobota 5. ledna 2013

Maddean na Fler

Konečně jsem se dokopala a nahrála své korálkové snažení na Fler

====> http://www.fler.cz/shop/maddean <=====


Tak pojďte nakouknout do mé šperkovnice :-)

Ale jo, jinak se učím na státnice :-)

7 komentářů:

  1. hm, jsi šikula, náušnice jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, třeba se ti některé budou tak líbit, že si je koupíš ;-)

      Vymazat
    2. Já bych nakupovala hned, ale mám už toho tolik, že se musím krotit :)

      Vymazat
    3. Kašli na to, ženská musí být trochu marnivá (i když jenom v rámci bižu :D). Mrkni na ně a napiš mi, které se ti líbí. Udělám ti cenu ;-)

      Vymazat
  2. Hezké náušnice! Korálkování je nádherný relax :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo... nebýt toho, že se ty mrchy někdy rozkutálejí a to pak nemám daleko k infarktu :D

      Vymazat
    2. Já zas korálkuju na chlupatém koberci a někdy si připadám jak Popelka. Loni jsem si ale koupila levnou fleecovou deku, vystřihla z ní obdélník 30x50 cm a korálkuju na téhle fleecové podložce. Nikam už se to nekutálí, pokud si do toho člověk vyloženě nekopne.

      Vymazat

Díky za koment :-*