pátek 11. ledna 2013

Maddean, Halina a diety...

To mě dneska naprosto rozsekalo!

Ráno si pustím rádio, abych věděla, že už je den a že teda mám fungovat a najednou slyším:
Zdroj


 "Velká víkendová příloha Blesku (nebo čeho?) pro 
hubnoucí...Halina Pawllowská vám dá své tajné rady."


Málem jsem rozlila čaj, jak jsem se chechtala. Nic proti Halině...její knížky jsem jednu dobu četla jako o život a strašně se mi líbily (a dneska už se mi strašně opakují), ale mám pocit, že zrovna Halina není ten typ člověka, co by měl dávat rady o hubnutí.

Líbí se mi tak jak je. Pěkně kulatá a veselá. Hubenost jí podle mě ani nesluší, protože pak už to prostě není ona. Ale hlavně jak by taková dietářka jako je ona mohla dát čtenářům Blesku nějakou dobrou radu o hubnutí? Mám takovou chuť dát si pauzu od učení a zaběhnout do trafiky, abych viděla, co zas Blesk vypotil. Potřebuju se něčemu zasmát. Nutně!

1 komentář:

Díky za koment :-*