úterý 8. ledna 2013

Ráno raníčko panna vstala, snídani sobě uchystala

Dobré ráno dámy, slečny a vlastně všichni.

My studenti před státní závěrečnou zkouškou to máme těžké. Učíme se od nevidím do nevidím a padáme na hubu. Já svůj den začínám většinou kolem 7:00 vydatnou snídaní a čajem. Kolem osmé se začínám učit. To vydržím tak do jedenácti, pak jdu vařit. Do jedné nebo dvou (podle náročnosti oběda) odpočívám a pak se s přestávkama učím až do šesti. Pak vyskočím na rotoped a jedu si splnit svoje limity. Pak (podle toho kolik jsem se stihla naučit) se buď ještě učím nebo už na to prdím a jdu si lehnout, číst si nebo dělám náušnice nebo prostě něco, co nemá nic společného s učením a školou.

Dneska mi do toho vlezlo ještě bruslení. Na to se těším. Na zimáku už jsem nebyla ani nepamatuju.

Už jste četli novou Dietu?
Zdroj
Od března do července jsme Dietu milovala, uctívala a krásně s ní hubla (měla bych se jí klanět), ale co mám předplatné (srpen = letos až září) mi připadalo, že to šlo úplně do kytek. Žádné zajímavé články. Nic co bych měla chuť si zapsat do svého cvičebního debilníčku...

No tak toto číslo vydalo svou zajímavostí za všechny poslední (tedy od září)! Je naprosto nabité informacemi a radami, ale pro mě už to nebyly až takové novinky, pro už to bylo spíš opakování, ale zajímavé. Každopádně se mi hodně líbí, že je lednové číslo tak nabité informacemi a hlavně je strašně motivující.

Je mi jasné, že to je marketingový tah. Že je to vlastně skoro podpásovka pro ty, kteří se rozhodli od prvního ledna hubnout. Je tam toho totiž tolik. Už vidím, jak člověk, který o hubnutí a cvičení nic neví otevře časopis a jenom si píše, co všechno si ještě má dostudovat, co ještě neví. Já už se těším až budu mít po státnicích a budu na to mít taky čas.

Chci se zaměřit na překyselení organizmu a glykemický index, protože to mě poslední dobou hodně zajímá. A samozřejmě bych se chtěla ještě víc pusti do cvičení.

Na jaře pak chci začít s běháním, ale do té doby mě čeká ještě tak 4 - 5 kilo dolů. A mě to teď v zimě prostě nejde. Tělo si ty svoje "jistoty" drží zuby nehty. No když nic, tak mě těší, že si aspoň držím váhu.

A jak jste na tom s hubnutím v zimě vy?

8 komentářů:

  1. Počujem o prekyselení organizmu a naskakujú mi pupínky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pretože je to blbosť. :) Z lekarskeho hľadiska a vôbec. Využívajú to rôzni šarlatáni, oblbnú tým ľudí, aby si kupovali drahé prípravky. Keď k tomu ešte niekto pridá klystýr, tak rovno odpadávam. :)

      Vymazat
  2. Nj, já jsem na zimu pěkně přibrala a taky se v tom plácám a nehubnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš že na jaře se to zase hezky rozjede :-)

      Vymazat
  3. líbí se mi věta o tom, jak si tělo drží ty svoje "jistoty" - tělo je totiž jako malé dítě..když ho na něco naučíme, těžko se toho vzdává a naopak, každá nová dovednost dá spoustu práce :)
    A ten glykemnický index? Taky se mu chystám přijít na kloub...je to španělská vesnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vím, co mě stálo jenom se naučit jíst samotný bílý jogurt bez medu nebo kakaa :D

      Vymazat
  4. Tak přes letošní zimu si zatím nemohu stěžovat. Nepřibrala jsem ani deko, ba naopak, ještě jsem nějaké to kilo shodila, ale to bylo především kvůli nemoci.
    Jinak novou Dietu jsem si taky koupila, ale jak říkáš, doslova praská ve švech, co se týče informací, takže jsem ji ještě nestihla celou přelouskat. :))

    http://fitkriss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*