čtvrtek 21. února 2013

Jakože fakt?

Přesně takhle se mě zeptal přítel, když jsme mu řekla, že budu běhat, že jenom čekám až roztaje sníh a z mojí vyhlédnuté trasy zmiznou běžkaři :-)

Takže teď se poctivě věnuju přípravě.
  • zkoumám, které boty si koupím
  • sháním nějakou aplikaci do telefonu (bohužel pro simbian)
  • čtu si knížky o běhání a "poskládání" tréningů
  • cvičím, abych shodila ještě nějaké to kilčo, abych pak svištěla jako vítr
  • a taky jsem si nalakovala nehty
Dneska si musím ještě postahovat nějaké videa o správném stylu běhání, abych nedělala chyby a hlavně aby se mi něco nestalo (neb jsem na sport nemehlo).

Včera jsem si v knihovně půjčila knížku Příručka dámy v běhu, tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit, když ji všichni tak moc vychvalujete.


Tak běhu zdar!

9 komentářů:

  1. Tak to držím pěsti!
    Já se na jaře taky chci pustit do běhání. :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky držím palce :)
    já si nalakovala nehty a šla cvičit- no nedopadlo to pro nehty moc dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky už jsem si natahovala ponožky, ale pak mi to naštěstí došlo :D Nesnáším ponožky zamazané od laku na nehty a taky nesnáším nehty s otiskem ponožky :D to pak v bazénu nevypadá moc vábně

      Vymazat
  3. Kniha je na začiatku určite super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jo... já pořád něco studuju, takže knížku mám pořád nějakou po ruce. V poslední době převážně ty sportovní.

      Vymazat
  4. Na Symbian je dobry sport tracker..kym som mala stary telefon tak som s tym korculovala, behala, bikovala :))))
    http://www.sports-tracker.com/

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*