čtvrtek 21. února 2013

Pomoc mám dilema... běžkyně poraďte!

Holky jsem tak strašně navnaděná na to běhání, že přemýšlím, že bych s tím začala co nejdřív. JENŽE...

Opravte mě jestli je tohle jenom moje výmluva: Momentálně jsou všechny chodníky a chodníčky pěkně namrzlé a já nevím, jestli je dobrý nápad vrhnout se na to právě teď. Vzhledem k tomu, že nemám vůbec žádnou techniku, tak mám obavy, abych si něco neudělala hned ze startu.

Taky by mě zajímalo na jaké vzdálenosti jste začínaly ;-)

9 komentářů:

  1. Nespěchej, času dost. :))
    Já se na to chystám na jaře, jak bude tepleji, sleze sníh. To se bude běhat mnohem líp! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je to uplne jedno, ja beham celu zimu a nespadla som ani raz na lade. Iba som raz zakopla o obrubnik. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jenže ty už běháš jakou dobu. Já nejsem zvyklá zvedat nohy vůbec,natož přes obrubníky.

      Vymazat
  3. Běhám za každého počasí...když to klouže, nazouvám na boty nesmeky a jsem opatrnější :-) Opravdu to jde.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem začala v lednu v době, kdy sníh nebyl, běhala jsem asi týden, pak napadlo - s kočárem to nejde. Tak neběhám a těším se, až to ze silnic sleze. Ale nemít kočár asi bych pomalu šla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani opravdu jsem koukala, že ty taky běháš a ještě ke všemu s kočárkem. Jsi dobrá!

      Vymazat
  5. Do Ústí to dáš v pohodě, i přes sníh. Běhá tam docela dost lidí a cestička je tam vyšláplá i mimo běžeckou (běžkařskou) cestu. Ke splavu je cesta bez sněhu a pak si trošku mákneš. Když tak si to jen projdi a uvidíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě toho se trochu obávám, že tam bude lítat moc lidí a já jako začátečník tam budu brzdit provoz :( ale projít bych si to mohla ;-) Nevíš kdy tam bývá nejmíň lidí?

      Vymazat
  6. Hele ženo,moc filozofuješ...prostě do toho jdi (možná jsi už do toho šla ;-))Uděláš si vlastní zkušenost, já běhávala jak byl čas. Bylo mi fuk , zda někoho potkám nebo mne dokonce někdo předběhne. Něž jsem otěhotněla, tak jsem běhávala přes Trojúhelník...musím zase zamakat.

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*