pondělí 25. února 2013

Za včerejšek si klepu na rameno!

Včera jsem se opravdu činila a ani to moc nebylo v plánu, prostě to tak nějak samo přišlo

Snídaně, oběd, svačinka i večeře... všechno v richtigu!

Na snídani jsem měla  fitness bagetka s tvarohem + jablko + fit čaj + 0,3 l vody s šumákem magnezia (ty nohy furt nedaly pokoj, ale začíná se to pomalu lepšit)

Dopolední sváču teď vynechávám, protože většinou snídám kolem deváté (ano, zakutaná v dece u Ulice).

Na oběd jsme měla sice smažáček (ale jenom malilinkatý) + 2 větší brambory + půl talíře zeleniny (a ta byla nejlepší na celém obědě, fakt nekecám)

Na odpolední svačinku zbytek tvarohu s kakaem + 2 knäckebroty + 2. fit čaj

Od 17:00 rotoped
Celkový čas: 1h 20 min
Ujeto: 22,2 km (chybí do 150 km: 46 km)
Spáleno: 850 kcal
To všechno s L-carnitinem :-)

Večeřela jsme fazolky s tomatovou omáčkou.

Za celý den jsem vypila tak 3l vody (čisté) + 2 hrnky fit čaje.

Takže za celý den si dávám 8 ******** z 10 * (za ten smažák).
------------------------------------------------------------------------------------------------

Jo a jenom abyste věděli :-) tak v sobotu jsem si dala asi dvouhodinovou chůzi ve sněhu (místy až po pás), což bylo náročnější než jsem si myslela. Šli jsme se s bandou kouknout na ledopády na Pulčinách a taky odlovit nějaké ty kešky (jenže v tom sněhu se to moc nedalo, ale nakonec jsme si našli aspoň jednu). + jídlo taky v pořádku. Takže tak!


Nevím, co se zlomilo, ale zlomilo se to a funguje to, takže jsem ráda.

Úkoly na tento týden:

  • změřit si stehna a lýtka, abych viděla jestli ten rotoped k něčemu je
  • přeměřit se, aby bylo jasno
  • převážit se
  • pokusit se najít nějakou běžeckou trasu, protože sníh nám začíná odtávat
  • zajít do knihovny, pro další motivaci
  • vyfotit se, abych zase měla porovnání
  • zacvičit si aspoň jedno posilovací cvičení (abych se zase chytla)
------------------------------------------------------------------------------------------------

Dneska jsme si koupila pohanku na přílohy, tak si musím sehnat nějaké recepty, aby mi to i chutnalo.

2 komentáře:

Díky za koment :-*