středa 20. února 2013

Znovu nastartovaná

Musím vám to říct taky, když už to ví všichni kolem...

Začátkem února jsem se rozhodla ujet na rotopedu do konce měsíce 150 km (což mi dávalo v ten moment asi 10 km denně). Co čert nechtěl, o víkendu jsme měli návštěvu, takže na rotoped se jenom prášilo, ale po včerejšku jsem zase spokojená, protože jsem to stáhla zase na 10 km/den. Chybí mi asi tak 90 km na poslední dny.

V úterý jsem si koupila L-carnitin, protože jsem se dočetla, že potom dýl vydržím makat - a ono jo! Včera jsem se k tomu dostala poprvé a místo 45 minut jsem tam vydržela sedět hodinu a čtvrt a kdyby mě nebolel zadek, tak bych tam zůstala ještě půl hodinky navíc.

Odměnou mi budiž lekce Alpiningu (na vyzkoušení a pak se uvidí).


Do konce března chci dát aspoň 200 km a za ty si pořídím běhací boty! Tak!
+ si přidám nějaké to posilováníčko, protože se mi zase "třepou" ruce.

A vy mě teď můžete sledovat a povzbuzovat nebo hecovat, ať dám víc ;-)

3 komentáře:

  1. Tak to gratuluju a přeju spoustu dalších ujetích kilometrů. :))
    Alpinning bych také chtěla vyzkoušet, tak snad na to dojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to řeším právě formou odměn za sportovní úspěchy, pak nemám výčitky, že utrácím za kraviny.

      Vymazat
  2. Tyjo, dobře ty! Seš šikovná :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*