úterý 5. února 2013

Need a plan... My own PLAN!!!

Hmm, tak je to tady.

Ano, už jsem bakalářka.
Ne, pořád mi to nedochází.

Nedochází mi, že teď je ten moment, kdy bych si měla začít hledat práci. Ještě jsem se nevzpamatovala z toho šíleného stresu před státnicema. Prostě ráno vstávám s myšlenkou, že bych měla začít něco dělat.

Tento týden pomalu začnu jíst a cvičit normálně (= pravidelně a dobře). Vzhledem k tomu, že je na návštěvě teta Irma (jestli víte, co tím myslím ;-), tak to nechci nějak hrotit. Chci začít hlavně cvičit, takže dneska při Ulici si dám zase rotoped. Díky stresu a tomu všemu kolem zkoušek (kdy jsem si nejen dopřávala, protože si to zasloužím), a taky proto, že nebylo moc času na cvičení se mi váha zase vyhoupla hezky nahoru, ale jenom co tetička odfrčí, tak se do toho dám naplno. Mám na to čas, tak co. Jenom najít nějakou motivaci. Nevím kam se poděla ta, která mě nakopávala každé ráno v létě.

Můj plán je teda cvičit každý den minimálně půl hodiny + přidat aspoň 2x týdně Jillian - ano, pořád si dobře pamatuju jak krásně a hlavně rychle mi to zpevňovalo ruce. Musím se dostat do kondice, abych mohla na jaře začít běhat. Takže musím zase zařadit hůlky a zjistit, co ty moje achylovky po zimě, jak se na to budou tvářit. Taky si chci zajít k doktorce, ať mě pošle k nějaké dietoložce nebo tak něco.

Tak.... jdu si prohrabat staré Diety a napsat si všechno, co chci zrealizovat, dokud nejsem na pracáku :-)

Mějte se famfárově ...

6 komentářů:

  1. Gratuluju k titulu a přeju hodně štěstí při hledání práce. :))
    A s cvičením to příliš nepřeháněj. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No joo, my se už známe. :-D Ten nick je mi povědomý, ale asi jsme si toho moc nenapsaly. :-) Měla jsem hroznou krizi, ale prospěla mi, řekla bych. Letos chci mít na blogu 365 jídelníčků. :-D
    "Teta Irma," "Krvavý mor". :-D Nestačím se divit těm názvům. :-D
    Po prvním levelu 30 day shredu jsem měla přes paže o dva cenťáky méně.
    Takže hodně štěstí do nového začátku a hlavně gratuluji k bakalářskému titulu - v jakém oboru? Nechceš pokračovat na navazujícím? A ať brzy najdeš práci podle svých představ. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju! Dobře si po tom vypětí odpočiň! Budeš pokračovat ve studiu dál?

    OdpovědětVymazat
  4. Ty seš šikula, to moc gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni. Strašně moc ti gratuluji. Odpočinek si zasloužíš. O tom žádná :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*