čtvrtek 28. února 2013

Něco se hlo, aneb už asi bude jaro :-)

Jaro
Je ráno. Ještě se toho nestihlo moc stát a já už píšu druhý článek, ale musím se s váma o to podělit. Po včerejším dni téměř úplně proflákaném jsem dneska plná energie a nadšení a tak to do mě vjelo, že jsem roztáhla karimatku a dobrovolně oprášila činky. Zkrátka rotoprd už zavání stereotypem (ale těch 200 km furt platí), takže přidávám posilování na ruce a břicho, protože ty se při ježdění moc nezapojují. Přemýšlím, jestli si nekoupím i dvoukilové činky (nebo aspoň jednu), protože mi připadá, že při některých pohybech je ta kilovka strašně málo.

Chci si sepsat cvičební sestavu zaměřenou na tyhle partie, abych mohla sledovat kolikrát to dokážu zopakovat.

Našla jsem si i tohle video. Sice má ta ženská úplně šílený hlas, ale ty cviky jsou v pohodě, takže až je okoukám, tak ji nebudu muset poslouchat :-) Líbí se mi, že pracuje i s overballem, který mi leží ve skříni nevyužitý už pěkně dlouho, tak ho zase nafouknu.



Tento týden jsem chtěla jít po dlouhé době plavat, ale máme tady jarní prázdniny, takže bohužel kondičko, které bývá normálně v úterý a ve čtvrtek i odpoledne není. Tak musím dva týdny počkat.

PS: Co posloucháte při cvičení?

1 komentář:

  1. Většinou poslouchám tu hudbu, která je součástí cvičení, protože cvičím s Jill a Cassey, a tam je vždy nějaká hudební kulisa.
    Když se vrhnu na workouty se Zuzkou, nebo když si klikuju apod., tak si většinou pouštím taneční hudbu, zkrátka to, co se aktuálně hraje v rádiích, protože právě takový druh hudby mě dokáže nakopnout. :))

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*