neděle 14. října 2012

Filmy, které musím vidět....

Ahoj lidi,

jenom si tady chci udělat seznam, který se mi nikam nezatoulá a bude vždycky tam, kam jsem ho dala :-) No  víte kolik takových seznamů filmů se mi válí doma různě pozastrkovaných po šuplících a všech možných koutech pokoje a ložnice. Takže teda tady si budu psát a následně odškrtávat filmy, které chci vidět a na které už jsem se podívala. A třeba jednou za čas udělám i recenzi na některý z nich :-)

Takže co chci vidět?

  • Předčítač - Stahuje se :-) Když bude odpoledne čas, tak to zkouknu. DONE
  • Pokání - mám to rozkoukané už několikrát a ještě jsem se nedostala ke konci.
  • Návrat do Couldmountain
  • Casablanca - mluví se o ní pořád v Gilmorkách :-D
  • Snídaně u Tiffaniho - abych pochopila Blair Waldorfovou.
  • Milý Johne
  • Iluzionista - na doporučení ségry.
  • Mimina (Babies FR) - protože je to zajímavý nápad.
  • Lolita - viděla jsem to už tolikrát, ale stejně mi to nedá a musím to vidět znovu. (PS: knížka je skvělá)

Tak zatím je to všechno, kdybych někde narazila na svůj seznam filmů na letošní podzim, tak ho sem připíšu. A kdybyste měli nějaký tip na dobrý film, tak pište.

4 komentáře:

  1. Mimina jsem viděla, celkem zajímavý pohled na dětství v různých koutech světa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to hned zaujalo :-) Už jenom pro myšlenku jejíž autorkou byla doktorka Cajthamlová, kterou jsem nedávno četla ŽaŽ :-)

      Vymazat
  2. Kromě Mimin a Johna jsem viděla všechny. Předčítač mě naprosto dostal, půlku filmu jsem probrečela. Pokání je silné, dost se drží knižní předlohy, Návrat jsem nedokoukala, Casablanca je filmova klasika, Iluzionista a Dokonaly trik, dva filmy podobného ražení uvedene ve stejné době. A Lolita? Jeremy Irons je prostě Pan herec.
    Co můžu doporučit: Hodiny, Anglický pacient, Tajnosti, Pravidla moštárny,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě se Předčítač taky strašně líbil, to jak to člověku začne pak všechno docházet...bomba!

      Díky za doporučení dalších filmů, určitě se po nich mrknu ;-)

      Vymazat

Díky za koment :-*