středa 17. října 2012

Instantní jáhlová kaše

aneb Když k tomu nebudu čuchat, tak to do sebe dostanu

Nemůžu si stěžovat...když si koupím něco instantního tak co můžu čekat. Takže jáhlová kaše mě opravdu nenadchla. Chutná po něčem, co opravdu nesnáším, voní po tom samém. I když jsem si jídlo dozdobila tak jak mám kaši nejradši - jablko, rozinky, vlašské ořechy a trocha medu, ale i tak je to pro mě velké zklamání.

Možná se z ní stane taková ta nouzovka, když už doma vážně nic není. Uvidím.

Aktualizace - 5 minutes later
Po několika útrpných  minutách přesvědčování se o tom, že to dokážu sníst, to letělo do záchodu a vytáhla jsem nakonec svoje oblíbené snídaňové cereálie a tvářila se, že se nic z toho nestalo.

2 komentáře:

  1. Ahoj, dneska jsi mi zkritizovala pečené müsli na mém blogu, tak jsem nakoukla k Tobě. Máš moc hezký blog, něco už jsem pročetla a docela jsem se pobavila. Jestli dovolíš, přidám si Tě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, nechtěla jsem kritizovat, ale jen dodat pár informací, které ti pomůžou ve tvé snaze ;-) Jinak díky za pochvalu a klidně si mě přidej, budu ráda.

      Vymazat

Díky za koment :-*