středa 17. října 2012

Stereotyp

Dobrý večer dámy,

chci se s vámi teď podělit o moje  momentální rozpoložení a zklamání z jedné knihy. Je večer, na mě leze nějaký bacil a není mi úplně dobře. Dívám se na Zhubni nebo přiber a přemýšlím jestli to risknu a půjdu zítra plavat a nebo se na to vykašlu, abych to neodležela. Odpoledne jsem strávila sama doma, protože přítel šel na hokej. Měla jsem díky tomu čas si chvilku zpomalit, zapálit si svíčky a relaxovat. Přemýšlet o tom, co mě v následujících třech měsících čeká, o tom co se děje teď...

...dospěla jsem totiž k tomu, že jsem se sice krásně zásobila všemi různými zdravými potravinami, ale zatím jsem z nich nic nevyzkoušela. Pořád tam na mě čeká jáhlová kaše, bílé fazole a sójové kostky. A taky máslová dýně (na kterou pořád nemám recept). Proto jsem si dala takový malý závazek:

V následujících dnech mám v plánu zkusit následující:

  • udělat si těstoviny se sójovými kostkami
  • najít a vyzkoušet nějaký recept s bílými fazolemi
  • udělat si jáhlovou kaši s jablky výsledek TADY
  • a koupit si řepu a zjistit, jestli mi třeba náhodou nechutná
  • a pak mě taky láká dýně, ale nevím, co s ní

No doufám, že po tomhle se můj jídelníček stane ještě pestřejším. Sice jsem naběhla na zdravější jídlo, ale nic se nemění na tom, že jsem dřív skoro každý den snídala kakao s rohlíkem (a v sobotu nebo neděli dvě vajíčka na měkko) a teď jsem to akorát vyměnila za zdravější variantu a to bílý jogurt a nějaké müsli. Takže hlavním mým cílem v příštích týdnech bude snažit se o pestrost jídelníčku.

A začala jsem dneska, kdy jsem vyzkoušela palačinky na slaný způsob jak jsem to nedávno četla u někoho z vás na blogu. Byly to palačinky s žervé, kouskem šunky a paprikou. První sousto byl velký šok - možná proto, že ty palačinky byly původně udělané pro sladkou variantu, ale ty další... no byla jsem opravdu hodně překvapená jak dobré to bylo. Jasně, je to smažené, takže si to určitě nebudu dopřávat třikrát týdně, ale je to dobrý nápad jak zlikvidovat "včerejší" palačinky :-)


Včera v knihovně jsem po dlouhé době zaplula mezi regály s označením "Zdraví" a k mému obrovském překvapení na mě vykoukla knižní novinka VELKÝ DIETNÍ PLÁN aneb 12 jídelníčků na celý rok. Hned jsem po ní chňapla, protože vím jak dlouho se na takové knížky u nás v knihovně čeká (na kuchařku pana Havlíčka už číhám skoro rok). Jaké ale bylo moje překvapení když jsem zjistila, že to je v podstatě vykradená Dieta. Veškeré jídelníčky a recepty jsou z Diety a kdybych si prošla zpětně všechny čísla které mám, nemusela bych tu knížku vůbec vzít do rukou.


Opravdu mě zklamala. Čekala jsem nový přísun informací, které mě obohatí a naučí zase něco nového a ono ne. Bohužel. Čekala jsem od toho víc. Hlavně jsem chtěla nové recepty, nové tipy na chutné kombinace jídel a tak podobně.


+ a to je podle mě taky škoda je knížka psaná hodně malým písmem i ty fotky jsou takové miniaturky. V časopise jsou to krásné obrázky, na kterých jde opravdu vidět, co v tom jídle je a jak je to krásně naaranžované pro focení.

A taky jsem nepochopila to jak to má být jak dietní plán na celý rok, když je tam jenom 12 jídelníčků, rok má přece 52 týdnů, tak kde je ten zbytek? Nebo mám celý měsíc jíst stejný jídelníček? Nevím.


Co vy na to? Doporučíte mi nějaké další jídlo, které rozhodně stojí za ochutnání? A už se vám do rukou dostala knížka od paní Lamschové a Vašákové?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*