středa 31. října 2012

Jillian nebo Nordic walking?

Já vám teda něco povím, děvčata!


Jillian už nějakou dobu necvičím. Prostě už mi lezla krkem a některé její cviky mi prostě vadily ...Teda ne, že by to bylo proto, že byly hodně těžké - to byly, ale přes to bych se přenesla - ale spíš mi při nich loupalo a křupalo i v takových místech, kde to jinde nehrozí, proto jsem si řekla, že to pro mě nebude to pravé ořechové a vrátila jsem se k plavání.

Jenže venku je děsně a představa, že se mám sotva hodinu po probuzení svléknout do plavek a vlézt do té ledové vody je pro mě příšerná, takže to se mi teď taky nechce....

Takže jsem zvolila jinou variantu. Každé ráno chodím do práce rychlochůzí s hůlkama v ruce (čti: Nordic walking). Při dnešním měření chůze jsem k mému velkému překvapení zjistila, že za půl hodiny chůze spálím +/- to, co běžně při Jillian a s minimálním přemáháním (navíc mě hřeje u srdce, že jsem ušetřila za autobus).

Otázka tedy zní, co je lepší? Dokopat se každé ráno ke cvičení u televize a pak jet busem nebo se jít projít na čerstvém vzduchu a pošetřit peněženku, přičemž výsledný efekt na spálené kalorie to bude mít skoro stejný?

Co vy na to? Jak byste se rozhodly? Potřebuju hlavně zničit své OTP (okrasné tukové prstence) a pak začít budovat svaly.


4 komentáře:

  1. Pro mě jednoznačná volba - pohybu na čerstvém vzduchu se nevyrovná nic.

    Pěkný blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, mě se ten tvůj taky líbí ;-) a pohyb na čerstvém vzduchu je to nejlepší, co může být. Jenže nám nějak rychle ubývá hezkých dnů.

      Vymazat
  2. já mám taky radši procházky, než cvičení s Jillian :)
    držím pěsty při zbavování se OTP! ty to dáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to jednu dobu fakt hodně drželo, ale to bylo i tím, že jsem byla maximálně motivovaná blogem Nikki Finn, která to cvičila a její úžasné výsledky mi imponovaly. Jenže nakonec si každý stejně musí najít to svoje, co ho baví a co mu dává radost a ne jen to, že padne k smrti vyčerpaný po půlhodině na zem a pak se celý den cítí jako spráskaný pes.

      Vymazat

Díky za koment :-*