pondělí 5. listopadu 2012

Zázračný účinek jablečného moštu, kterému jsem nevěřila

...no zní to čarovně...

Nejsem zastáncem půstů a podobných tyranských praktik (i když o držení úplňkového půstu uvažuju už víc jak půl roku, jenže mi to vždycky nějak uteče), jenže co můžete dělat když to na vás přijde samo?

Vezmu to hezky od začátku. O víkendu jsme byli u známých, kteří mají velkou úrodu jablek. "Dojeďte si nasbírat, jestli chcete" a že jsme chtěli, tak jsme jeli. Jablek byla fakt pořádná hromada, takže jsme sbírali jako diví. Z posbíraných a potlučených jablek se dělal mošt. Takovou dobrotu, navíc ve stoprocentní biokvalitě a pěkně čerstvou jsem si nemohla nechat ujít. "Brzdi s tym moštem nebo sa z toho posereš" kladla mi na srdce známá. Jenže když ona je to taková lahůdka, že ani tohle varování mě nemohlo zabrzdit. S chutí jsem do sebe nalila ještě dvě skleničky... no a pak jsem se z toho posrala :-) Večer byl krušný, zato ranní vážení (nezvykle v pyžamu) stálo za to, protože půl kila bylo dole. No neberte si ze mě příklad, ale asi chápete, že když se někomu váha na dva měsíce zastaví a ani se nehne, tak i toho půl kila bylo pro mě malým vítěstvím.

Jinak víkend byl takzvaně přežírací bez jakéhokoli pohybu (a stejně mě v neděli bolely nohy jak po dvaceti kilometrové tůře). Nedělní oběd mě totálně dorazil - mé zamilované omáčce s kuřetem a domácím knedlíkem od maminky se prostě nedalo odolat a poobědový Oblížprst byl jako milosrdná kulku do hlavy. Po tomto vydatném a nutričně absolutně příšerném (ale za to výborném) obědě jsem se svalila na kanape, zapnula si Jste to, co jíte a dívala se jak shazují kila tlusťoši (pardon, obézní lidé - ke kterým se taky řadím, ale nechtěla jsem si kazit neděli). A u toho se vám tak krásně usínalo...Vzbudila jsem se v sedm, okoupala se, udělala svoje nedělní čarování v koupelně (což zahrnuje odlíčení, peeling, masku a mazání každého centimetru těla, dlouhé čištění zubů +/- 15 minut, a péče o vlasy) a v devět jsem bez večeře upadla do postele. Jediným pohybem za celý víkend bylo večerní "kardio" s přítelem.

Poslední dobou začínám opět uvažovat o běhání. Jenže mi přijde, že od toho obézní lidí lékaři spíše odrazují, kvůli poničení kloubů (taky vám to nepěkně vytahá prsa, když nezainvestujete do kvalitní podprsenky), a tak dále. Jenže mě se prostě myšlenka jak uháním krajinou s větrem v zádech zalíbila. Tak uvidím. Nejhorší bude dokopat se k prvnímu běhu.

Další věc je, že uvažuju o zakoupení permanentky do nedalekého fitka. Čistě jenom proto, že jsem členem klubu Pevného zdraví VZP a mám už za letošek nasbírané nějaké ty bodíky, které chci využít. Los padl na fitko... nejspíš se nebudu hnát na posilovací stroje, ale spíš se chci zaměřit na kardiozónu, protože holt nemám kam dát rotoped nebo jiného pomocníka, i když bych ho moc chtěla. Asi napíšu Ježíškovi aby mi splašil nějaký třeba z bazáru. No uvidíme, ale něco dělat musím nebo do jara totálně vypadnu ze své už tak těžce vydřené cyklokondice.


No a vidíte to??

Před půl hodinou jsem nevěděla o čem budu psát...chtěla jsem jenom zmínit ten mošt a jeho očistné účinky, které vřele doporučuji a ejhle, na světě je článek delší než ty, které mám do mrtě promyšlené :-)

Víc vás už nebudu týrat svými výlevy....

Tak se mějte a díky za to, že necháváte komentáře :-) ty mě vždycky moc potěší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*