středa 7. listopadu 2012

Ach jo!

Aneb mít prázdnou peněženku, tak by se mi to nestalo...

Dobré ráno všem,

"jsem 23 a bez ohledu na finanční situaci nakupuju vše co mi přijde pod ruku" tak nějak by začínalo moje sezení u psychologa. Jsem blázen do kosmetiky. Mám ráda levnou a nejradši tu ve slevě! Oční stíny si kupuju u vietnamců za 20 - 30 korun max. Laky mám nejradši od Miss sporty nebo od Essence, případně taky z tržnice za 10,-

Takže co jsem si dneska schrastila cestou do práce?

Jeden lak v nádherné bledě modré barvě (10,-), který půjde skvěle dohromady s bílýma a růžovýma nálepkama na nehty (30,-/3 platíčka). Než se pustím do manikúry, vyčistím si pleť čistícím gelem od Garnier (slevněn na 60,-) a ještě před tím vyženu z kuchyně moly "vyháněcí páskou" (12,-). Až budu mít všechno tohle hotové, namaluju se novým štětečkem od Essence (40,-) a použiju k tomu třpytivé stíny (20,-/10 odstínů). No a nakonec tohoto kosmetického maratonu si učešu vlasy novým kartáčem do kabelky (20,-), sednu si k televizi se šálkem zeleného čaje a přečtu si novou Ženu a život (30,-) ke které jsou 2 čistící houbičky jako dárek + vánoční Chuťovka.


Moje dnešní (prozatimní - protože jdu ještě na svačinu) útrata tak činí krásných 222,- z kapesného mi tak zůstalo 88,- ze kterých si koupím asi jedny mentolky před víkendem takže mi zbyde 20,-...nehezká vyhlídka. Asi půjdu zase znásilnit bankomat.

Nejspíš bych měla taky začít myslet na dárky. Nějaké už mám (= 1), ale hlavně že mám letos +/- nápad co komu koupím. Včera jsem na příteli loudila rotoped (vysmál se mi) a štěňátko (málem se udusil smíchy, chudáček) ze vsetínského útulku.

No uvidíme jak to dopadne.

1 komentář:

  1. Tím článkem jsi mi připomněla studentská léta :). Taky jsem nakupovala kosmetiku, dneska chodím do drogerky spíš pro plíny :)))

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*