úterý 27. listopadu 2012

Je to domááá...

Konec výmluvám, že je venku hnusně (a proto nemůžu jít na kolo, brusle, běhat...doplňte si podle libosti), že nemám prachy na chození do posilky na kardio stroje, že Jill už mě nebaví (a tak nemám co cvičit)...

Dlouhou dobu jsem se vám zmiňovala o tom, že si s přítelem chceme na vánoce pořídit rotoped. Dlouhhou dobu to přítel bral jako vtip a bylo mu to u zádi. A dlouhou předlouhou dobu se nic nedělo.

Až do včerejška...(pokud vás nezajímá, jak se k nám rotoped dostal, přeskočte o dva odstavce níž)

Zdroj
Sedím si tak v ložnici a smolím něco do bakalářky (ano, těch pár vět od paní z Aury mělo na mě takový vliv, že už jsem naprosto v klidu - navíc po včerejšku mě uklidňuje i to, že jsou dosud jedinci, kteří ani 2 týdny před termínem odevzdání bakalářky nemají ani čárku a navíc ani neřeší to, že budou v lednu nějaké státnice), když v tom se z obýváku ozve přítel: "Zlato, poď sem něco sem našel". Tak já letím, co se děje, co tak skvělého našel (že by náušnice, kterou už týden hledám?). Dojdu do obýváku a on na mě: "co ty na to říkáš?" a ukazuje na rotoped "já už sem tam volal a můžem si pro něj přijet hned". Stojím, koukám a nechápu. Moc se mi už ale nikam nechtělo, tak jsem se ho snažila ukecat, abysme pro něj jeli až dneska odpoledne, jenže tak dlouho o tom mluvil, že mi bylo jasné, že na bakalářku už mít klid stejně nebudu, tak jsem kývla a jelo se.

Prodával ho takový manželský pár v nejlepších letech, že prej ho pán dostal, když dělal fušku u nějakého hokejisty (přítel tvrdí, že prvoligového), který ho chtěl vyhodit, a tak si ho vzal, ale nikdo na něm doma nejezdí, tak co s ním, že?

No jako všechny moje příběhy to má dobrý konec. My jsme si udělali radost na vánoce, oni mají zase o pár stovek na dárky víc a všichni můžeme být spokojení.




A co z toho plyne pro mě?

Už se nemám na co vymlouvat, takže můžu začít makat a tu půlhodinku a víc si klidně každý den najdu. Oprášila jsem svůj "sportovací deníček", přeměřila jsem se a můžem jít na to.

Po té dlouhé odmlce od sportu a potažmo i zdravého jídla jsem zase něco nabrala zpátky (bohužel v centimetrech, ne na kila).

A teď by to teda chtělo zase nějaké ty cíle:

  1. denně minimálně půl hodiny na rotopedu
  2. zlepšit jídlo = jíst pravidelněji a hlavně lépe
  3. nevynechávat bílkoviny - když už to maso zas tak nemusím, tak aspoň jíst jídla, ve kterých je bílkovin dost
  4. ubrat cukrů = omezit sladkosti, nesladit čaj
  5. dát si jeden den posilování nebo aspoň protažení - hlavně ruce, které při jízdě nezatěžuju
  6. chodit plavat 2x týdně (úterý odpoledne a čtvrtek ráno nebo odpoledne)
Víc si jich teď dávat nebudu. Stačí, že se stresuju s bakalárkou nemusí mě ještě stresovat tohle :-)


Ještě mě napadlo dát si nějaký cíl jízdy. Jedna slečna má za cíl na cross trenažeru objet hranice republiky, což mi přijde celkem fajn cíl, tak možná se nechám inspirovat.


A dnešní cvičení?

Ráno 7:30

Rotoped
Čas: 25 minut - přednastavený program Weight lose
Průměrný tep: 150 t/min - hodně mě překvapilo jak jsem se u toho nadřela a zapotila
Spálené kalorie: 263 kcal/ 1101 kJ
Najeto: 6,3 km (zbývá: 2 283,7km)

V plánu mám ještě:
  • 14:00 - 15:00 - plavání
  • večer zase rotoped - no jo jsem zvědavá jak dlouho bude trvat než první nadšení opadne


Tak se zatím mějte krásně holky moje a těšte se na moje další výsledky ;-)

PS: no takže sem právě zjistila, že na objetí celé ČR musím zdolat 2 290 kilometrů.

Tak hurá do toho!

6 komentářů:

  1. Máš hezké plány!!!
    Objíždění republiky je skvělé - taky "objíždím" :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, jen bych to hned nepřeháněla, každodenní ježdění se brzy omrzí, dala bych si za cíl jezdit třeba 3x týdně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty zatím mě to baví, takže si s tím hlavu nelámu, ale je fakt, že třeba cvičení s Jillian mě taky hrozně bavilo a byla jsem z toho úplně nadšená a po půlce programu jsem pomalu ale jistě začala nenávidět. Já to ještě křížím s plaváním, tak snad se mi to hned tak neomrzí.

      Vymazat
  3. no, plán je to hezkej :)))...tak jsem na Tebe zvědavá a budu držet pěsti

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*