pondělí 19. listopadu 2012

Kamínky pro potěchu oka

Poslední dobou mě to táhne k přírodě.

Motat se kolem řeky a hladit vodu, nadechnout se vůně lesa...na to teď moc času nezbývá a to mě ubíjí. Snažím se s tím bojovat všemožně. Bohužel právě v nejvytíženějším období na mě přišla taková duchovně naladěná chandra. Chtěla bych se věnovat malování, dotýkat se přírody a číst "zásadní" knihy, ale nestíhám to a to mě deprimuje.

Zdroj
Abych to aspoň trochu zmírnila, zašla jsem si dneska do obchůdku s kamínky, olejíčky, andělskými knihami a podobnýma serepetičkama mě momentálně dost blízkýma.

Chtěla jsem nějaký talisman, něco co mě nakopne, co mi dodá energii a pomůžemi v momentě, kdy už se na to všechno budu chtít vyprdnout.

 Paní v auře, která mi sama o sobě dodává pocit, že všechno je tak jak má být a že všechno se povede, mi poradila, že na takové předzkouškové stresy jsou výborné Křišťál, který je takový "kámen pro všechno", Růženín, který je andělský nebo Ametist, který je spíš duchovní.

Mě to ale pořád táhlo úplně jiným směrem. Všechny tyto kameny jsou světlé s různými odstíny růžové a fialové...to moje intuice mě táhla k oranžovým kamenům a volba nakonec padla na Karneol. Paní prodavačka mi řekla, že vybírat intuicí je mnohem lepší než to brát tak že zrovna tenhle kámen je na to a to, a tak si ho prostě vezmu.

Koupila jsem si teda krásný karneolový náhrdelník. Stačilo abych si ho zamotala mezi prsty a bylo jasné, že to je ten pravý. Hned jsem si na netu hledala, co je to vlastně teda za kámen a k čemu se používá. Moje intuice mě vedla opravdu neomylně, používá se protože:

Podporuje vitalitu a tvůrčí schopnosti, pomáhá při nedostatku motivace, tlumí hněv, zlobu, vztek, dodává sebedůvěru, chrání myšlenky, tlumí lenost, nečinnost a nezájem, dodává chuť do života, používá se jako psychická podpora při léčbě těžkých nemocí.
Léčí žíly a jejich onemocnění, čistí krev a staví krvácení, ovlivňuje sexualitu, léčí potenci, napomáhá při pokusech o otěhotnění, léčí části pohlavního ústrojí, upravuje nepravidelnou a bolestivou menstruaci, používá se jako prevence proti předmenstruačnímu syndromu, odvodňuje, pomáhá při léčbě revma, problémech kyčlí a cukrovky.
ZDROJ



Teď už jen čekat, až vyleze sluníčko, abych ho mohla nabít a očistit.

A abyste neřekly, že už sem píšu jen o tom jak jsem strašně vystresovaná a jak nic nestíhám a nepíšu sem nic o cvičení, což je asi hlavní důvod proč sem chodíte, tak vám řeknu, že v poslední době díky tomu všemu stresu přibírám a vůbec se mi to nelíbí. Hodně chodím, protože můžu být venku, ale ani to už se mi moc nechce, protože není vůbec hezky i když dneska je abnormální teplo. Takže si v podstatě nešťastně kynu a čekám až se všechno přežene a budu se tomu zase věnovat naplno. Tak a ve čtvrtek si asi zajdu na plavání!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*