pondělí 5. listopadu 2012

Muž, který chtěl být šťastný

Jo a ještě jedna věc, když už jsme u toho....

Včera jsem dočetla knížku Muž, který chtěl být šťastný. Trochu mě k tomu dotlačila knihovnice, která už mi posledně vyhrožovala, že to musím vrátit, ale i tak jsem se do toho pustila s chutí.

Jedná se o knížku, která vlastně pojednává o tom, že člověk může dokázat všechno co chce, jenom se musí naučit několika důležitým základním věcem. Nebudu vás okrádat o zážitek z prozření, který se při čtení jistě dostaví, ale jenom vám chci říct, že vám to může hodně pomoct i co se hubnutí (a věcí kolem toho) týká.

V knížce se říká, že můžeš dosáhnout všeho, jen musíš vědět jak. Musíš si předem udělat plán, který bude zahrnovat všechny možnosti jak dosáhneš svého cíle, co tě může potkat cestou, ale taky musíš zvážit, proč to všechno děláš a co se stane až toho cíle dosáhneš?



Zamyslete se nad tím, zaběhněte do knihovny pro knížku, rozjímejte nad ní a pak uvidíte...

...a jestli jste to už někdo četli, dejte mi prosím vědět jaký to na vás udělalo dojem, jestli vás to nějak změnilo nebo obohatilo :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*