čtvrtek 22. listopadu 2012

Pořád mě to nepustilo aneb Fler podruhé

Pořád mi to leží v hlavě, pořád mám touhu něco hezkého vyrábět - a pořád nic hezkého nevyrábím :-)

Zdroj
Prodejci a prodejkyně z Fleru mi jsou pro mě naprosto kouzelnými bytostmi. Pokaždé když vidím novou reportáž ve FlerMagu o nějakém zajímavém prodejci, hned si ji musím přečíst. Posledně mě zaujala Olipoli, o ktekré tam byl úžasný článek.

Její krásné víly mě absolutně nadchly a technika, kterou je vyrábí není prej vůbec složitá a hlavně není finančně náročná. K suchému plstění potřebujete jenom speciální jehlu, ovčí rouno a podložku. Toť vše. Kdo by se bál, že ovčí rouno je drahá záležitost, toho vyvedu z omylu. Stojí kolem 15 korun za 10g.

Na netu jsem si našla i jak se má správně plstit, a tak si asi v polední pauze půjdu udělat radost a půjdu si rouno koupit a vyzkouším to. Třeba z toho nakonec budou hezké dárky na Vánoce, kdo ví?

A co vy? Jaký máte vztah k ručním pracím a kreativním činnostem celkově?

1 komentář:

  1. Vypadá to zajímavě. Já teda zručná moc nejsem, ale nápadů mám hafo. V předsíni vyrábím mozaiku z rozbitých kachliček - asi 2 * 4 metry. Aktuálně plním truhlíky chvojím a dozdobuju a lepím šišky na vánoční věnce na stůl a na dveře. A když mi někdy v noci zbyde chvíle, vyšívám :)))

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*