středa 28. listopadu 2012

Úplňkový odlehčený den

Dneska je úplněk. To v lunárním kalendáři znamená, že bychom si měli dát půst. Nejlépe absolutní. Jenže já zaprvé nejsem takový blázen, abych se týrala hlady a za druhé jíst musím neb jsem se dala na sport :-)

Takže jsem zvolila variantu B - odlehčený zelenino-ovocný den. A jak to dopadlo?

No vstala jsem nečekaně pozdě, až v osm, ale na rotoped jsem si čas našla.

čas: 34 minut
průměrný tep: 130
spáleno: 283 kcal
ujeto: 9,6 km

Vzhledem k tomu, že dneska je obzvlášť krásný den, rozhodla jsem se jít do práce pěšky (cca 30 minut). Snídani jsem vynechala, ale už v ten moment jsem cítila, že je to špatně, ale chtěla jsem ten půst vydržet. Došla jsem do práce a už mi bylo dost mizerně. Nálada na bodě mrazu, energie žádná. Radka mě poslala pro něco do papíráku, tak jsem se stavila do Albertu s tím, že si teda místo půstu udělám zelenino-ovocný den. Koupila jsem dvě mandarinky a řepu. Jedna mandarinka padla v 11, druhá v půl 12. Hlad jako takový se nedostavoval, ale začala se mi motat hlava. V jednu už to bylo k nevydržení, tak jsem zhltla tyčinku poslední záchrany (aneb proteinovku z DM) a rozhodla se tuhle tu kravinu ukončit. Po cestě jsem si koupila kukuřici a teď už je mi celkem dobře.

Odpoledne se budu věnovat bakalářce a při ulici si dám ještě půl hodinku jízdy. A s půsty je konec!


Update 19:40

Právě jsem odpadla z rotopedu. Zatím musím říct, že to je ta za poslední rok druhá nejlepší věc, co jsme si koupili s přítelem. Přijde mi, že i v něm se něco hnulo (protože ani jeden nemám úplně ideální váhu) a dal se na sport - odpoledne mi udělal radost a zmizel s kámošem na kolo a já tak měla čas na bakalářku. Teď jsou na hokeji, takže jsem se mohla v klidu zapotit při cvičení. To dopadlo takhle:

čas: 42 minut

průměrný tep: 132
spáleno: 355 kcal
ujeto: 11 km


Jsem se sebou maximálně spokojená. Bude se mi dneska dobře usínat. Teď se jdu najíst a pak se budu dívat, jak se hubne v Anglii :-)

3 komentáře:

  1. Jojo, taky si při každém úplňku a novoluní říkám, že bych mohla zkusit očistný den o ovoci a zelenině (půst by asi nepřipadal v úvahu), ale nakonec se nechci trápit a řeknu si, že stačí, když budu jíst zdravě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi pravda, Hani :-) je fakt, že už v momentě, kdy jsem se rozhodla, že budu držet úplňkový půst, jsem furt musela myslet na jídlo :D

      Vymazat
  2. Lepší je se pořádně najíst! :), s tím kolem seš dobrá, jsem zvědavá, jak dlouho Ti to vydrží :). Taky jsem měla jednou rotoped. Jezdila jsem na něm hezkých 14 dní. Pak jsem na něj půl romku hezky věšela hadry. Pak jsem ho prodala a byla jsem ráda :).

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*