neděle 18. listopadu 2012

Zakoupila jsem patáky, oblbováka a lomcováky...

...neb jsem v časovém presu a mám nervy na pochodu, nechala jsem dnes v lékárně doktora Maxe dvě stovky korun českých...

Do oka mi padlo Ginko a Guarana.

Ze sestřiných předešlých zkušeností tuším, že by to mohlo fungovat. Vy, bakalářky, inženýrky či magistry, určitě znáte ten pocit, kdy musíte zabrat, zatnout zuby a prostě sednout nad učení nebo psaní vysokoškolských prací, ale prostě se vám nechce. Vím, že určitě se některá najde. Já celý den v podstatě probendím, a pak si večer lehnu do postele s tím, že jdu spát a v hlavě mi běží tisíc skvělých nápadů, co do bakalářky přidat, co jsem tam ještě zapomněla a tak dále.

Abych se konečně dokopala potřebuju prostě asi patáky.

Tak nazdraví, jdu si lupnout první dva!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za koment :-*