čtvrtek 15. listopadu 2012

Prosím dost! :D

Milé blogerky hubnoucí i kosmetické,

vy jste se snad zbláznily!

Zdroj
Já nemám čas na cokoliv a vy na mě chrlíte hromady nových článků :-) Ach jo... nestíhám to číst, a nebo to naopak stíhám a tudíž nestíhám to co bych stíhat měla.

Dneska už jsem se konečně pustila do té slavné kalkulace. Už mám hotovou dopravu, ale asi to až tak slavné nebude, takže počítám, že to budu muset přepočítat znovu. Hlavně udělat nový itinerář a z toho mě asi jebícne.

Teď jen doufám, že přítel pojede odpoledne na kolo, takže bych snad mohla mít možnot mu vzít jeho noťas a dělat na něm, protože má větší monitor než ten můj prcek. Takže celé odpoledne strávím nad tím, že budu předělávat a přepočítávat, co už mám vlastně dávno hotové. No nekup to!

Za hodinku mě čeká akční líčení od Astoru, na které už se moc těším. Pak trochu po nákupech a hurá domů. Pouklízím, najím se a bude zase večer. Uff

No takže tak...

2 komentáře:

  1. Fičák :)..a jak dopadlo líčení? Kolik blogů sleduješ, že nestíháš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě se to líčení hodně líbilo, výsledek byl celkem fajn. Šla jsem tam spíš proto, že se pořád maluju stejně jenom měním barvy, tak jsem chtěla vidět jak jinak ty barvy nanášet. A přítel ten mi doma řekl, že se sama umím namalovat líp :D Takže tak nějak.

      Blogů sleduju asi kolem 30 a některé blogerky jsou hodně akční a píšou i víc než jeden článek denně.

      Vymazat

Díky za koment :-*