středa 6. března 2013

30 Day Shred? Again?

YES! Firt day? DONE!

A bylo to jednodušší než jsem čekala :-) Sice mě bolí celý člověk (hlavně teda ruce, které mi neskutečně zlenivěly), ale tentokrát nebylo žádné lapání po dechu, žádné píchání v boku a podobně. Jediné, co se zase ozvalo (no jo už dlouho o sobě nedala vědět mrška) byla ta moje slavná achylovka. Musím si na to dávat víc pozor a asi ji trochu víc protahovat před začátkem.

Před cvičením jsem si dala na zahřátí 16 minut rotoprd a po cvičení (protože mi připadalo, že toho bylo málo - hahaha) jsem si dala asi tak 3 minuty cviky na ruce. Celé cvičení má asi 15 minut, ale po 3 minutách se mi ruce tak roztřepaly, že jsem činky zahodila a vyprdla se na to, velebnosti. Odpoledne ještě vyrážíme s přítelem na chvilku se protáhnout na kole a zkontrolovat cyklostezku, jestli už je ready.


Moje momentální míry
Pas: 79 cm
Snížený pas: 100 cm
Boky: 113 cm (- 1 cm od minulého měření)
Paže: 34 cm
Stehno: 66 cm

UVIDÍME ZA MĚSÍC, JILL!

PS: Vracíte se někdy k odcvičeným videím (třeba jen tak pro ten pocit, že teď už to pro vás není taková dřina)? Ke kterým nejradši?

Dnešní prohřešky: 2 bonbony, sušenky emco (s čokopolevou)

3 komentáře:

  1. Já se nerada vracím, protože už mi některé videa přijdou hrozně jednoduchá oproti tomu, na jakou úroveň jsem se vypracovala, takže mi vadí, že si u toho tolik nemáknu. :D
    Ale vzpomínám ráda, to zas jo. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si takhle v lednu zopakovala ripped, dělala jsem ho v létě, ale přes zimu jsem polevila a tohle mi zas pěkně zvedlo fyzičku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja uz znam shred nazpamet.bavi me ze vim co prijde.ale zkousim i daldi cviceni.je toho tak strasne moc:-))

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*