pátek 8. března 2013

Yes, I can!!

Dnes mám odcvičeno:

Rotoped na rozehřátí: 18 minut/ 158 t/min / 209 kcal / 6 km
30 Day Shred (Day 2): 28 minut/ 153 t/min / 300 kcal
Rotoped na protažení: 33 minut/ 127 t/min / 260 kcal / 8,6 km

Teď jdu koukat na další díl Biggest Loser (14. série). Jsem zvědavá na měření a vážení, jak to dopadne :-)


CO VY A DNEŠNÍ DEN?




6 komentářů:

  1. Já si po včerejším a předevčerejším cvičebním dni dávám dneska oddych. Zadek i nohy mě bolí, tak bych do toho stejně nedala vše. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem si taky celý víkend válela šunky (teda když nepočítám 3x kolečkové brusle cca na hodinku) :-)

      Vymazat
  2. dneska jenom papám a papám!:D
    bane, další den s burpee challenge a trošku jsem skákala :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jsi si dala do těla :-)... jelikož jsem po noční a dnes mne čeká další (kdy celou noc jsem na nohách) tak se opět dnes jen válím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, to u toho spaluješ tolik? sakra :( :D

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*