úterý 5. března 2013

Plány, plány, plány....

Můžete si plánovat jak chcete, co chcete a kdy chcete, ale když vám do toho přijede teta Irma, máte po srandě a chcete si jenom zalézt do postele a umřít. Dnešek se nese přesně v takovém duchu. Včera jsem si strašně plánovala, jak budu dneska posilovat a pak půjdu plavat, ale je mi tak špatně, že jsem se zmohla jenom na to posilování a k tomu si pouštím The Biggest Loser, aby mě to motivovalo. Jak říkala Beauty Glos, nejen, že se u toho dobře jí, ono se u toho i dobře cvičí. Každopádně ti moc děkuju , zase se u toho zaseknu jako u každé nové reality show a prdím na práci, protože to musím opravdu poslouchat, abych jim rozumněla. Takže umývání nádobí, vysávání, drhnutí koupelny... všechno jde stranou (snad to přítel pochopí).  Když nic, tak aspoň ty činky jsem vzala do ruky a počítám si série... to u toho jde krásně :-)


Jinak se docela divím, že mě v minulém týdnu nepřepadly strašné chutě na sladkosti, jak každý měsíc (pravda ale je, že sobota byla trochu prasácká, ale jinak se to dalo). Snad je to i tím, jak se teď snažím jíst. Už se docela těším až se příští týden (až odpuchnu) zvážím :-)

+ další pozitivní věc: Našla jsem konečně opravdu trasu pro běhání 5km (okruh, ne běhání tam a zpátky, nebo krátké kolečka v několika opakováních)... takže až sleze sníh z cyklostezky, vrhnu se na přípravu jen tak light kolem vody (tam a zpátky) a uvidím jak mi to půjde, a pak až se rozběhám, začnu aspoň jednou týdně běhat těch 5km, ať si zvykám. V červnu se rozhodnu jestli se opravdu přihlásím na Valachia Run 2013 (už dneska jsem měla nutkání kliknout na tlačítko "Podat příhlášku").

PS: Jakou máte motivaci k běhání vy?
PSS: Mimochodem už je v trafikách nová Dieta? Já už ji mám doma a nechápu, že tak brzy.

2 komentáře:

  1. Moja motivácia je byt stale chudá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa motivuje ten pocit keď dobehnem :D Vždy keď sa mi nechce vybehnút poviem si, ž ak sa teraz prekonám tak budem mať celý deň fajn pocit z toho, že som sa prekonala. A väčšinou to funguje :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*