středa 27. března 2013

Kytarová bohyně anebo Jak to dopadne když sestra podlehne alkoholu

Je to už skoro měsíc.

Ségra měla v sobotu narozeniny, tak jsme jí jeli s přítelem popřát. On měl na odpoledne plány, tak jsem zůstala na noc u našich s oslavenkyní (rodiče byli v tahu). Když jsme dorazili (s dortem v ruce), otevřela nám zombie, respektive moje sestra po velké pařičce. Oznámila mi, že včera někomu z kluků přibrala mikinu, a tak si uděláme odpoledne procházku do hospody a mikinu necháme tam, ať si to kluci přeberou.

Sotva jsme otevřeli dveře hospody, už na nás Slávka volala: "Jé holky já už se tak těším na ty velikonoce!" (upřímně v ten moment mi nepřišla ségra jediná, komu to ještě dojíždělo z včerejší noci). Slávka rychle pochopila, že asi vůbec nevím "vocogo", a tak se dala na vysvětlování. Po chvilce jsem myslela, že ségru zabiju, protože jak se ukázalo, ona ve své opilecké náladě slíbila Slávce, že jí tam na velikonoce zahrajeme na kytary.

No zatím to vypadá tak, že budu snad hrát sama, protože si sama trénuju a stahuju nové písničky, protože máme stejný repertoár už hodně dlouho, a taky se třesu, protože zase zpívat před plnou hospodou (a ta plná bude, protože na čepu bude zelené pivko) bude zase nezvyk.

Tak mi držte palce, ať to zvládnu :-)

2 komentáře:

  1. No jo, sestřičky jsou občas "za odměnu" :-D... Tak držím palce a pak poreferuj :-)

    OdpovědětVymazat
  2. "za odměnu" jak napsala Adele :D hh, držíme palce!

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*