pondělí 4. března 2013

Zlomená bota :-(

Au au au... maminka mi od té doby, co jsem si loni koupila svoje první addidasky (ano v naší rodině je to velká událost =) říkala, ať si vezmu obouvák a nelámu si tu patu. Tak dlouho mi to opakovala, až jsem si tu patu prostě zlomila, a tak mě celý víkend trápila. Udělal se mi tam zevnitř monstrózní hrb a tlačil mě do paty. Bylo to fakt suprtrupr! Hlavně ta tříhodinová procházka. Teď se snažím při snídani vymyslet, jak to udělat, abych to spravila (a pak začala používat konečně ten obouvák).

Dnešní menu  
Snídaně 8:00: Pohanková kaše s banánem a sušenými švestkami + jablko + pomerančový džus (1:1 s vodou) bylo to mňamózní.
Svačinka 10:30: 2 knäckebroty + lžička arašídového másla + lžička čerstvého sýra
Oběd 13:30: Čočka (tentokrát kvůli příteli který sypkou nerad zapražená) + 2 volská oka
Svačinka 17:00: Kukuřice na másle
Večeře 19:00: Sekaná + brambory + hromada zeleniny

Přítel mě odpoledne vytáhl na kolo, tak jsem konečně vyzkoušela tachometr od Ježíška. Původně jsme měli jet až ve středu na celodenní výlet, ale nakonec nám plány překazil přítelův šéf, který si ho (konečně) zavolal do práce, tak jsme využili aspoň dnešní krásné počasí.

K tomu se váže mé zamyšlení nad tím, jak moc nám pánové lžou pokud jde o nevinnou vyjížďku na kole. Kolik z vás už někdy slyšelo věty typu:

  • "Jo neboj já ti nebudu ujíždět" - a pak jede celou cestu tak 50 metrů před vám a něco pořád vyřvává, abyste ho taky slyšela na tu dálku.
  • "Jo, pojedeme po cyklostezce" - a pak, protože je všude ještě sníh, o kterém věděl, musíte jet víc než polovinu po cestě, která je plná děr (a hlavně pěkně v plném provozu)
  • "Dneska to bude parádička, pěkně s větrem v zádech" - a pak celou cestu šlapete jak blázen do šíleného protivětru (ale tak konečný stav spálených kalorií potěšil, že)
  • v návaznosti na předešlou lež: "V klidu, já pojedu před tebou a ty se povezeš ve vzduchové  kapse" a pak vám samozřejmě ujede, takže kapsu sice dělá, ale úplně zbytečně
...a plno dalších :-)

Takže teď sedím v křesle úplně zmožená a přemýšlím jestli ještě přidat posilování rukou a břicha nebo se na to vyprdnout a nechat to až na zítra, ale to zase jdu na plavání, tak mě budou ruce bolet až až :-)



PS: Holky jestli máte někdo účet na FitWebu a sháníte parťáka, tak si mě klidně přidejte ;-) - nick samozřejmně Maddean ;-)

2 komentáře:

  1. To si právě pánové zadělávají na problémy - já zásadně nikomu neříkám nepravdu. Před vyjížďkou vytáhnu mapu, upozorním na zhuštěné vrstevnice, zdůrazním odpočinková místa, vypočítám možná rizika a všechno to přebiju líčením nádherných scenérií, které uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A neodrazuje to ostatní? Já jak slyším, že se někde jede do kopce, tak začínám mrčet :D Naštěstí ostatní už ví, že to je jen tak aby se neřeklo ;-)

      Vymazat

Díky za koment :-*