neděle 3. března 2013

Miluju to!!!

Ptám se úplně zbytečně, ale znáte ten pocit když opravdu poctivě cvičíte a pak skončíte, sundáte triko a s obrovským zadostiučiněním si celkem samolibě prohlížíte to propocené tričko :-) Já to miluju! Vím, že to jak moc je triko zmáčené nic nevypovídá o tom, jestli jste cvičili dobře, ale i tak mi to vždycky zvedne náladu.

Přítel si ze mě vždycky dělá srandu, že slezu z rotopedu, vysprchuju se a s večeří si zalezu do postele (a většinou pak koukám na Simpsny). Já si říkám: "Hahá kámo, já mám svoje odcvičeno, zatím co ty sis celý den válel šunky na gauči! Až oschnou cesty a vytáhneme kola, tak ti ujedu!"

Zítra jestli bude trochu příznivé počasí, vyrazím ven s hůlkama a v úterý jdu plavat (a v lázních se rozhodli, že mi budou mé úsilí kazit, a tak pro jistotu mají příští týden sanitární dny, takže je zavřeno). Už aby byl ten sníh pryč a já mohla konečně vyběhnout :-)

Jinak dnes ujeto 20 km za 1 h 15 min (spáleno 714 kcal při prům. 141 tepech za minutu). To jen tak na okraj ;-)

3 komentáře:

  1. Přesně dneska se mi to opět stalo. :D
    Docvičila jsem se Zuzkou, pot ze mě kapal a já byla nejšťastnější! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, to znám :) Ale kdo to má furt prát?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no je pravda, že co zobu L-carnitin, tak peru tak dvakrát častěj :D

      Vymazat

Díky za koment :-*