pátek 1. března 2013

Je to vůbec možné?

Dneska ráno mě čekal šok!

Po dvou týdnech cvičení jsem se přeměřovala a nechápu! V pase mám -1cm (což by odpovídalo i váze), ale přes boky mám -5cm. Za dva týdny? Je to vůbec možné? Nevím jestli jsem se blbě nepřeměřila na začátku, ale ať se měřím jak se měřím, tak je tam prostě o pět centimetrů míň. Na jednu stranu z toho mám radost, na druhou stranu mi to připadá strašně moc (i když už je to taky 2 týdny, co beru L-carnitin a ten má pomáhat odbourávat tuky tam, kde to potřebujete nejvíc).

No uvidím zase za dva týdny, jak se to hne a hlavně v neděli se chci zvážit, tak uvidím, kde je zakopaný pes.

Každopádně včera jsem si dojela posledních 16 km z plánovaných 150 km a zase mám důvod si klepat na rameno. V březnu hodlám ujet 200 km + začnu chodit zase pravidelně na plavání (2x týdně - úterý a čtvrtek) + posilování paže a břicho (protože to fakt potřebuju).

Odpoledne budu dělat ségře k zítřejším narozeninám nepečený tvarohový dort, tak už se těším na kuchtění a ochutnávání ;-) a zítra máme po dlouhé době večer jenom samy pro sebe, bez chlapů - a na to se strašně těším.

Tak třeba tenhle bych mohla udělat, ten vypadá dobře :-)


8 komentářů:

  1. Hlavně buď klidu :o) S velkou pravděpodobností se ti na bocích držela voda (někdy to lze poznat celulitidou, ale někdy je to skryté :o) ) A když začneš jezdit na kole, tak to zprůchodní tok lymfy a lymfa ti z boků vyžene přebytečnou vodu :)
    Hlavně se nestresuj, když to pak nepůjde takhle rychle příště :o)
    Ale je to hezké ne? 5cm... To je paráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jestli máš pravdu tak by to bylo paráda, protože zadek a boky jsou moje největší slabina. Dělá mi to opravdu radost i když kdyby šly dolů centimetry přes pupík taky bych nebyla zklamaná :-)

      Vymazat
  2. ty jo, 5 cm je dost! asi to kolo zabírá.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak makám jak šílená, Jani ;-) ale stejně mě to překvapilo a potěšilo

      Vymazat
  3. Nepečený tvarohový dort zbožňuji! :))
    Asi ho o víkendu udělám, dlouho jsme ho neměli.
    Díky za připomenutí. ;)
    A blahopřeji k ubytým centimetrům, tak bych se nezlobila, kdyby mi jich pár zmizlo, hlavně v okolí stehen, tak uvidíme.
    Jaký L-carnitin používáš, smím-li se zeptat? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám obyčejný tabletkový z DMka, ale přemýšlím, že si koupím i ten tekutý, který funguje rychleji a stačí ho brát 20 - 30 minut před cvičením

      Vymazat
  4. Ahoj, máš pěknej blog. Taky sem dřív blogovala ale pod jinou přezdívkou a na jiném blogu, pak mě to přestalo bavit,a le tedka se vracím na blogspot. Bohužel jsem ztratila všechny spřátelené holky a nemám si s kým povídat o hubnutí atd. Hledám proto někoho zhruba v mém věku s kým si občas virtuálně pokecám, tak pokud budeš mít čas jukni ke mě. Díky.

    Grey Sky na http://mylifeofgreysky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. 5 cm? Tyjo, tak to gratuluju, mě de první při hubnutí vždy břicho a stejna ne a ne zhubnout :/ :D Mnam tvarohový dort! O víkendu má mamka oslavu, tak ho určitě udělám :)

    OdpovědětVymazat

Díky za koment :-*