neděle 24. března 2013

Víkend snů

Opravdu si to užívám!

Za celý týden jsem Jilli cvičila jenom jednou (celou), ale dala jsem si plavání a švihadlo. Musím změnit repertoár, tělo už si na rotoped začalo příliš zvykat. Za poslední tři dny se flákám, jenom včera jsme si se ségrou na zahradě trochu zařádili - udělali jsme si tam takové freestyle hřišťátko z toho co dům dal. Skákali jsme přes švihadlo, balancovali na desce podložené kulatinkou a lítali s válcem (pomoc mámě na zahradě)... no musím říct, že hlavně z toho balancování mě brutálně bolí nohy.

Co se jídla týká, začala jsem přecházet na systém 3 jídla denně + svačinky (malé zobání během dne). Zatím mi to celkem vyhovuje a hlavně mě to tolik nestresuje. Nemusím pořád myslet na to, co bude na svačinu (prostě trochu ořechů, kousek ovoce a podobně). Uvidím jak to bude fungovat. Každopádně o víkendu si dopřávám. Dneska jsme měli skvělý bramborový salát a řízek (všechno v přiměřených porcích, aby to nebyla taková bomba pro tělo, které je zvyklé na jiné dobroty)... a jak se mi tělo odvděčilo? Ztrátou váhy! Asi bych se vážně měla začít stresovat vším kolem hubnutí a prostě si to užívat jako na začátku (kdy jsem taky víc hubla).

Heslo pro mě na příští týden zní:


1 komentář:

Díky za koment :-*