pondělí 11. března 2013

Day 3

Dneska jsem si dala zase pěkně do těla:

Na zahřátí - Rotoped: 20 min/ 159 tepů/ 209 kcal/ 6,2 km
Makačka - Jill day 3: 28 min/ 152 tepů/ 310 kcal
Na dojezd - Rotoped: 20 min/ 131 tepů/163 kcal/ 4,5 km

Včera jsem si konečně udělala radost a koupila jsem si ty dvoukilové činky. Musím říct, že to byla pořádná makačka s nima. Na některé části jsem je musela vyměnit za lehčí kilové, protože by mi asi ruce nakonec upadly :-) Ale mám z nich takovou radost, že si je beru do ruky při každé příležitosti. Takže s nima vydržím mávat nad hlavou klidně celý díl TBL. Jediný problém, který s nima mám je ten, že mám trochu obavu, abych si s nima nevyrazila zuby, protože ještě nejsou tak "ochytané", takže hrozně kloužou.

Dneska jsem se fotila, tak se v brzké době můžete těšit na moje fotky (ještě rosolovité), a taky jsem si začala psát jídla, abych měla přehled, protože mám poslední dobou problém se žaludkem a chci mu přijít na kloub.


Na závěr pár rad od Jillian


2 komentáře:

  1. Tak jo.jestli dovedes spalit za tri minuty s jilian 300kcal.tak to nemusis uz vubec cvicit.ale jo chapu.asi ti ufrnkla nula:-))
    Ale jinak mazec.ja si davam jen jilian a do prace jezdim na kole;-))cviceni na500 kcal si davam jen o vikendech,kdy uz nevim co bych;,)) jen tak dal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Melanie, stačí lépe číst ;-) ta trojka patří samozřejmě k odcvičenému dni tedy day 3, celé cvičení trvalo jako vždy 28 minut, takže asi tak :-)

      Vymazat

Díky za koment :-*